avatar
Danilo Jr. Rogayan Prof. President Ramon Magsaysay State University
Yayın 6 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 16
6 Yayın
1 Hakemlik
16 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Yetişkin Eğitimi Biyoloji Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Çevre Ekonomisi

Kurum

President Ramon Magsaysay State University

Popüler Yayınları

0

1

5636

Filipino Students’ Common Mısconceptıons in Bıology: Input for Remedial Teaching
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Michelle Albino
Yayın Bilgisi: 2019 , Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3120

0

1

3120

Enhancing Elementary Pupils’ Conceptual Understanding on Matter through Sci-vestigative Pedagogical Strategy (SPS)
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.22.6.2
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 898

2

1

898

0

1

17931

AGHAMIC Action Approach (A3): Its Effects on the Pupils’ Conceptual Understanding on Matter
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
DOI: 10.17478/jegys.635161
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1574

3

1

1574

Yayınlar

1

371389

1

17931

AGHAMIC Action Approach (A3): Its Effects on the Pupils’ Conceptual Understanding on Matter
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
DOI: 10.17478/jegys.635161
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1574

1

1574

Filipino Students’ Common Mısconceptıons in Bıology: Input for Remedial Teaching
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Michelle Albino
Yayın Bilgisi: 2019 , Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3120

1

3120

Enhancing Elementary Pupils’ Conceptual Understanding on Matter through Sci-vestigative Pedagogical Strategy (SPS)
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.22.6.2
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 898

1

898

Yayınlar

Pursuing STEM Careers: Perspectives of Senior High School Students
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.34.7.3
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 371389

11

1

371389

AGHAMIC Action Approach (A3): Its Effects on the Pupils’ Conceptual Understanding on Matter
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
DOI: 10.17478/jegys.635161
ATIF 3 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1574

3

1

1574

Enhancing Elementary Pupils’ Conceptual Understanding on Matter through Sci-vestigative Pedagogical Strategy (SPS)
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.22.6.2
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 898

2

1

898

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.