avatar
Danilo Jr. Rogayan Prof. President Ramon Magsaysay State University
Yayın 6 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 22
6 Yayın
1 Hakemlik
22 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Yetişkin Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Biyoloji Eğitimi Çevre Ekonomisi

Kurum

President Ramon Magsaysay State University

Popüler Yayınları

Filipino Students’ Common Mısconceptıons in Bıology: Input for Remedial Teaching
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Michelle Albino
Yayın Bilgisi: 2019 , Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4844

0

2

4844

0

1

6416

Enhancing Elementary Pupils’ Conceptual Understanding on Matter through Sci-vestigative Pedagogical Strategy (SPS)
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.22.6.2
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1188

2

1

1188

0

1

23856

AGHAMIC Action Approach (A3): Its Effects on the Pupils’ Conceptual Understanding on Matter
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
DOI: 10.17478/jegys.635161
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2165

4

1

2165

Yayınlar

1

474363

1

23856

AGHAMIC Action Approach (A3): Its Effects on the Pupils’ Conceptual Understanding on Matter
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
DOI: 10.17478/jegys.635161
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2165

1

2165

Filipino Students’ Common Mısconceptıons in Bıology: Input for Remedial Teaching
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Michelle Albino
Yayın Bilgisi: 2019 , Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4844

2

4844

Enhancing Elementary Pupils’ Conceptual Understanding on Matter through Sci-vestigative Pedagogical Strategy (SPS)
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.22.6.2
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1188

1

1188

Yayınlar

Pursuing STEM Careers: Perspectives of Senior High School Students
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.34.7.3
ATIF 16 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 474363

16

1

474363

AGHAMIC Action Approach (A3): Its Effects on the Pupils’ Conceptual Understanding on Matter
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
DOI: 10.17478/jegys.635161
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2165

4

1

2165

Enhancing Elementary Pupils’ Conceptual Understanding on Matter through Sci-vestigative Pedagogical Strategy (SPS)
Yazarlar: Danilo Jr. Rogayan , Genalin Macanas
Yayın Bilgisi: 2019 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.22.6.2
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1188

2

1

1188