Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Dilan Bayram
Arş. Gör.
Marmara University
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
14
2
Yayın
0
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Marmara University
Yayınlar
İçerik ve Dil Entegreli Öğrenme Metodunun Uygulandığı ve Uygulanmadığı Ortamlardaki Öğrencilerin Okuma Becerileri ve Kelime Dağarcıkları: Bir Karşılaştırma Çalışması
Yazarlar:
Dilan Bayram
, Rukiye Özlem Öztürk,
Derin Atay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.639337
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
0
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Implementation of WebQuest-supported Critical Thinking Instruction in Pre-service English Teacher Education: The Turkish Context
Yazarlar:
Dilan Bayram
, Gökçe Kurt,
Derin Atay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.18.6.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
630
0
FAVORİ
630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Language Teaching and Educational Research
Participatory Educational Research
Editörlük
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dil Editörü
Yayınlar
İçerik ve Dil Entegreli Öğrenme Metodunun Uygulandığı ve Uygulanmadığı Ortamlardaki Öğrencilerin Okuma Becerileri ve Kelime Dağarcıkları: Bir Karşılaştırma Çalışması
Yazarlar:
Dilan Bayram
, Rukiye Özlem Öztürk,
Derin Atay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.639337
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1493
4
ATIF
0
FAVORİ
1493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Implementation of WebQuest-supported Critical Thinking Instruction in Pre-service English Teacher Education: The Turkish Context
Yazarlar:
Dilan Bayram
, Gökçe Kurt,
Derin Atay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.19.18.6.2
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
630
10
ATIF
0
FAVORİ
630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat