Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Enisa Mede
Doç. Dr.
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
5
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
11
5
Yayın
0
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
İlköğretim Düzeyi İngilizce Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitim Programlarına İlişkin İhtiyaçları
Yazarlar:
Enisa Mede
, Melike Işık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: -
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4480
4
ATIF
2
FAVORİ
4480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A comparative study on the effectiveness of explicit and implicit instruction on the vocabulary development in 5th grade Turkish EFL classrooms
Yazarlar: Şengül Er Doğan,
Enisa Mede
Yayın Bilgisi: 2017 ,
ELT Research Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
0
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Düzeyi İngilizce Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitim Programlarına İlişkin İhtiyaçları
Yazarlar:
Enisa Mede
, Melike Işık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4480
2
FAVORİ
4480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANADİLİ İNGİLİZCE OLAN VE OLMAYAN İNGİLİZCE OKUTMANLARININ KÜLTÜRLERARASI YABANCI DİL EĞİTİMİ ÜZERİNE ALGILARI
Yazarlar: Zeynep Mutlu Cansever,
Enisa Meda
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.1-5000182912
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1692
0
FAVORİ
1692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Evaluation of A1 level program at an English preparatory school in a Turkish university: a case study
Yazarlar: Gamze Öner,
Enisa Mede
Yayın Bilgisi: 2016 ,
ELT Research Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4305
0
FAVORİ
4305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching and Learning Sociolinguistic Competence: Teachers’ Critical Perceptions
Yazarlar:
Enisa Mede
, Kenan Dililitaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.29.2.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4031
0
FAVORİ
4031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
ELT Research Journal
Participatory Educational Research
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
İlköğretim Düzeyi İngilizce Öğretmenlerinin Hizmetiçi Eğitim Programlarına İlişkin İhtiyaçları
Yazarlar:
Enisa Mede
, Melike Işık
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: -
ATIF
4
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4480
4
ATIF
2
FAVORİ
4480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ANADİLİ İNGİLİZCE OLAN VE OLMAYAN İNGİLİZCE OKUTMANLARININ KÜLTÜRLERARASI YABANCI DİL EĞİTİMİ ÜZERİNE ALGILARI
Yazarlar: Zeynep Mutlu Cansever,
Enisa Meda
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.1-5000182912
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1692
1
ATIF
0
FAVORİ
1692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teaching and Learning Sociolinguistic Competence: Teachers’ Critical Perceptions
Yazarlar:
Enisa Mede
, Kenan Dililitaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.15.29.2.3
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4031
6
ATIF
0
FAVORİ
4031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat