Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Feride Durna
Dr.
TÜRK-ALMAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
1
2
Yayın
2
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0003-1340-7953
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Karşılaştırmalı ve Kültürlerarası Eğitim
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Kurum
TÜRK-ALMAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Çocuklarda zaman kavramının gelişimiyle Helenistik felsefedeki zaman kavramsallaştırılması arasındaki ilişki
Yazarlar:
Feride Durna
, Judit Sabido Codina,
Ahmet Şimşek
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.1551619
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
446
0
ATIF
1
FAVORİ
446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Çocuklarda zaman kavramının gelişimiyle Helenistik felsefedeki zaman kavramsallaştırılması arasındaki ilişki
Yazarlar:
Feride Durna
, Judit Sabido Codina,
Ahmet Şimşek
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.1551619
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
446
1
FAVORİ
446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Minorities”, the nation and Europe in the history textbooks of Germany, Spain and Turkey
Yazarlar:
Feride Durna
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.1329347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
717
0
FAVORİ
717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Turkish History Education Journal
Editörlük
Turkish History Education Journal
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Turkish History Education Journal
Hakemlik
tarihyazımı
Turkish History Education Journal
Yayınlar
“Minorities”, the nation and Europe in the history textbooks of Germany, Spain and Turkey
Yazarlar:
Feride Durna
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.1329347
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
717
1
ATIF
0
FAVORİ
717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat