Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gökhan Arı
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
7
4
Yayın
0
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Basic Concepts of Reading Instruction
Yazarlar:
Gökhan Arı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
204
0
FAVORİ
204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Dersi (1-8. Sınıflar) Öğretim Programı Sözlü İletişim Öğrenme Alanındaki Kazanımlara Eleştirel Bir Bakış
Yazarlar:
Gökhan Arı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.40827
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7141
0
FAVORİ
7141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dil Bilgisi ve Sözcük Öğretiminde Alt Eylemler / Subevents in Grammar and Word Teaching
Yazarlar:
Gökhan Arı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6977
0
FAVORİ
6977
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of SQ3R and DR-TA Reading Strategies Used By Fifth Grade Students on Comprehension / Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Kullandığı ASOAT ve YO-DE Okuma Stratejilerinin Anlamaya Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Arı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1975
0
FAVORİ
1975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitimde Kuram ve Uygulama
International Journal of Languages' Education and Teaching
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Türkçe Dersi (1-8. Sınıflar) Öğretim Programı Sözlü İletişim Öğrenme Alanındaki Kazanımlara Eleştirel Bir Bakış
Yazarlar:
Gökhan Arı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.40827
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7141
7
ATIF
0
FAVORİ
7141
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat