Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gonca Kavgacı
Yüksek Lisans
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
3
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Enzimler
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Nükleik Asitlerin ve Proteinlerin Tarımsal Moleküler Mühendisliği
Kurum
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Fen ve Sosyal Bilimler Kökenli Öğretmen Adaylarının Enerji Kavramına Yönelik Algılarının Belirlenmesi ve Karşılaştırılması
Yazarlar: Mustafa Ürey,
Gonca Kavgacı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1029060
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
544
0
FAVORİ
544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DÜNYA’DA KORONAVİRUS SALGINI İLE DEĞİŞEN EĞİTİM SİSTEMİ, EĞİTİMDE YENİ NORMALLEŞME VE OKULLARDA ALINAN ÖNLEMLER
Yazarlar:
Gonca Kavgacı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.823388
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
429
0
FAVORİ
429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilerin Doğal ve Yapay Sesleri Kaynağıyla İlişkilendirme Düzeyleri
Yazarlar:
Gökhan Demircioğlu
,
Gonca Kavgacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.550137
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1935
0
FAVORİ
1935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kastamonu Education Journal
Sakarya University Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Zihinsel Yetersizliğe Sahip Öğrencilerin Doğal ve Yapay Sesleri Kaynağıyla İlişkilendirme Düzeyleri
Yazarlar:
Gökhan Demircioğlu
,
Gonca Kavgacı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.550137
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1935
3
ATIF
0
FAVORİ
1935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat