Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Halil Dündar Cangüven
Yüksek Lisans
Hadiye Kuradacı Bilim Sanat Merkezi
Yayın
4
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
10
4
Yayın
0
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Hadiye Kuradacı Bilim Sanat Merkezi
Popüler Yayınları
TÜRKİYE HONG KONG FEN EĞİTİMİ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Halil Dündar Cangüven
,
Oya Öz
,
Hikmet Sürmeli
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Eurasian Education and Culture
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2130
0
ATIF
1
FAVORİ
2130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM FİZİK, KİMYA VE BİYOLOJİ DERS KAZANIMLARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ BİLİŞSEL ALAN BASAMAKALARINA GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Melisa Güldüren,
Halil Dündar Cangüven
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.737078
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1500
5
ATIF
1
FAVORİ
1500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013 ve 2018 Fen Bilimleri Öğretim Programları Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması
Yazarlar:
Halil Dündar Cangüven
,
Gülşen Avci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.803732
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
5
ATIF
1
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
2013 ve 2018 Fen Bilimleri Öğretim Programları Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması
Yazarlar:
Halil Dündar Cangüven
,
Gülşen Avci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.803732
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
1
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM FİZİK, KİMYA VE BİYOLOJİ DERS KAZANIMLARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ BİLİŞSEL ALAN BASAMAKALARINA GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Melisa Güldüren,
Halil Dündar Cangüven
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.737078
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1500
1
FAVORİ
1500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE HONG KONG FEN EĞİTİMİ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Halil Dündar Cangüven
,
Oya Öz
,
Hikmet Sürmeli
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Eurasian Education and Culture
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2130
1
FAVORİ
2130
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI 2017 FEN BİLİMLERİ TASLAK PROGRAMININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Halil Dündar Cangüven
,
Oya Öz
,
Gün Binzet
, Gülşen Avcı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Eurasian Education and Culture
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6588
0
FAVORİ
6588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Eurasian Education and Culture
Scientific Educational Studies
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
2013 ve 2018 Fen Bilimleri Öğretim Programları Kazanımlarının Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması
Yazarlar:
Halil Dündar Cangüven
,
Gülşen Avci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.803732
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1133
5
ATIF
1
FAVORİ
1133
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM FİZİK, KİMYA VE BİYOLOJİ DERS KAZANIMLARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ BİLİŞSEL ALAN BASAMAKALARINA GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Melisa Güldüren,
Halil Dündar Cangüven
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.737078
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1500
5
ATIF
1
FAVORİ
1500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat