Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hatice Uysal
Doktora
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
7
3
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
7
TR Dizin Atıf
0000-0003-3935-5899
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ, AHMET KELEŞOĞLU EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Effect of Station Technique in Classroom Teaching: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Füsun Gülderen Alacapınar
,
Hatice Uysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2120
0
ATIF
1
FAVORİ
2120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Cooperative Learning in Education: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Füsun Gülderen Alacapınar
,
Hatice Uysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1395
0
ATIF
1
FAVORİ
1395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçekçi Matematik Eğitimine Göre İşlenen “Tam Sayılar” Temasının Öğrencilerin Erişi ve Derse Yönelik Görüşlerine Etkisi
Yazarlar:
Hatice Uysal
,
Işıl Sönmez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.786719
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2258
2
ATIF
1
FAVORİ
2258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Gerçekçi Matematik Eğitimine Göre İşlenen “Tam Sayılar” Temasının Öğrencilerin Erişi ve Derse Yönelik Görüşlerine Etkisi
Yazarlar:
Hatice Uysal
,
Işıl Sönmez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.786719
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2258
1
FAVORİ
2258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Cooperative Learning in Education: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Füsun Gülderen Alacapınar
,
Hatice Uysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1395
1
FAVORİ
1395
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of Station Technique in Classroom Teaching: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Füsun Gülderen Alacapınar
,
Hatice Uysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Research on Education and Psychology
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2120
1
FAVORİ
2120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Research on Education and Psychology
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Gerçekçi Matematik Eğitimine Göre İşlenen “Tam Sayılar” Temasının Öğrencilerin Erişi ve Derse Yönelik Görüşlerine Etkisi
Yazarlar:
Hatice Uysal
,
Işıl Sönmez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.786719
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2258
2
ATIF
1
FAVORİ
2258
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat