Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Halil Turgut
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
18
3
Yayın
0
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen Sınıflarında Çoklu Bilme Biçimlerine Yer Verilmesine Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Zeynep Ergün,
Halil Turgut
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
393
0
FAVORİ
393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN BİLİM ve BİLİM İNSANI ALGISI
Yazarlar:
Halil Turgut
,
Nurhan Öztürk
,
Hüseyin Eş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304646
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3346
0
FAVORİ
3346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarının Tespiti: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar: İşıl Özcan,
Halil Turgut
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2745
0
FAVORİ
2745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN BİLİM ve BİLİM İNSANI ALGISI
Yazarlar:
Halil Turgut
,
Nurhan Öztürk
,
Hüseyin Eş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304646
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3346
13
ATIF
0
FAVORİ
3346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışlarının Tespiti: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar: İşıl Özcan,
Halil Turgut
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: -
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2745
5
ATIF
0
FAVORİ
2745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat