Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hüseyin Eş
Doç. Dr.
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
29
TR Dizin Atıf
48
7
Yayın
24
Hakemlik
29
CrossRef Atıf
48
TR Dizin Atıf
0000-0001-8294-5080
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Sosyo-bilimsel konular
Fen eğitimi
Fen öğretim programları
Kurum
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Araştırma Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretimi ve Bilimsel Tutum Üzerine Etkilerinin Çoklu Regresyon ile Analizi
Yazarlar: Murat Avcı,
Ayşe Yenilmez Türkoğlu
,
Hüseyin Eş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.632073
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1112
4
ATIF
1
FAVORİ
1112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğrencilerin enerji santrallerine ilişkin bakış açılarının Q yöntemi ile araştırılması
Yazarlar:
Sadık Taner Güdük
,
Hüseyin Eş
,
Ayse Yenilmez Türkoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.1313485
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
567
0
FAVORİ
567
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Nükleer Bilimler Okulu
Yazarlar:
Emre Uygur
,
Hüseyin Eş
,
Mehmet Başaran
,
Fazilet Zümrüt Biber Müftüler
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1225803
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
399
0
FAVORİ
399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Araştırma Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretimi ve Bilimsel Tutum Üzerine Etkilerinin Çoklu Regresyon ile Analizi
Yazarlar: Murat Avcı,
Ayşe Yenilmez Türkoğlu
,
Hüseyin Eş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.632073
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1112
1
FAVORİ
1112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenliği ve İlahiyat Öğrencilerinin Nükleer Santral Sosyo-bilimsel Konusuyla İlgili İnformal Argümanları
Yazarlar:
Hüseyin Eş
, Volkan Varol
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.533013
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
886
0
FAVORİ
886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Bir Bilim Dalı Mıdır? Matematik Öğretmen Adaylarının Bilim-Matematik İlişkisine Dair Algıları
Yazarlar:
Hüseyin Eş
,
Atilla Özdemir
,
Makbule Kaplan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3195
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4227
0
FAVORİ
4227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN BİLİM ve BİLİM İNSANI ALGISI
Yazarlar:
Halil Turgut
,
Nurhan Öztürk
,
Hüseyin Eş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304646
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3348
0
FAVORİ
3348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim 6. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi “Yaşamımızdaki Elektrik” Ünitesinde Öğrenci Başarılarının İncelenmesi (ss. 107-127)
Yazarlar:
Dr. Hüseyin Eş
, Doç. Dr. Mustafa Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
734
0
FAVORİ
734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Türkiye Eğitim Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Araştırma Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretimi ve Bilimsel Tutum Üzerine Etkilerinin Çoklu Regresyon ile Analizi
Yazarlar: Murat Avcı,
Ayşe Yenilmez Türkoğlu
,
Hüseyin Eş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.632073
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1112
4
ATIF
1
FAVORİ
1112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenliği ve İlahiyat Öğrencilerinin Nükleer Santral Sosyo-bilimsel Konusuyla İlgili İnformal Argümanları
Yazarlar:
Hüseyin Eş
, Volkan Varol
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.533013
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
886
8
ATIF
0
FAVORİ
886
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Bir Bilim Dalı Mıdır? Matematik Öğretmen Adaylarının Bilim-Matematik İlişkisine Dair Algıları
Yazarlar:
Hüseyin Eş
,
Atilla Özdemir
,
Makbule Kaplan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3195
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4227
4
ATIF
0
FAVORİ
4227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN ZEKÂLI ÖĞRENCİLERİN BİLİM ve BİLİM İNSANI ALGISI
Yazarlar:
Halil Turgut
,
Nurhan Öztürk
,
Hüseyin Eş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304646
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3348
13
ATIF
0
FAVORİ
3348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat