Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Başaran
Doç. Dr.
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
17
Hakemlik
39
CrossRef Atıf
35
17
Yayın
39
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
0000-0003-1871-520X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Matematik Eğitimi
İstatistik
Okul öncesi kodlama
okul öncesi robotik
Kurum
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, GAZİANTEP EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Koronavirüs (Covıd-19) Pandemi Sürecinin Getirisi Olan Uzaktan Eğitimin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Elif Doğan
,
Esra Karaoğlu
,
Ecem Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21078
0
ATIF
1
FAVORİ
21078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğretim Sürecinde eTwinning Faaliyeti’nin Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Yansıması
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Zehra Kaya
, Nurcan Akbaş,
Nazan Yalçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5552
0
ATIF
1
FAVORİ
5552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AR-GE ÇALIŞMALARININ OKULLAR ÜZERİNE ETKİSİNİN ERASMUS+ PROJELERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Sinem Kumru
,
Derya Acar
,
Fatma Kayıklık
,
Ömer Faruk Vural
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.978486
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3128
7
ATIF
1
FAVORİ
3128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Attitudes of Primary School Teachers Towards Refugee Students
Yazarlar:
Mehmet Başaran
, Veysel Kara
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1111750
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
440
0
ATIF
1
FAVORİ
440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Batı Afrikalı Öğrencilerin Türk Üniversitelerindeki Durumları: Gaziantep Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Shafiyu Jibril
,
Ömer Faruk Vural
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal on Lifelong Education and Leadership
DOI: 10.25233/ijlel.1466954
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
164
0
FAVORİ
164
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Nükleer Bilimler Okulu
Yazarlar:
Emre Uygur
,
Hüseyin Eş
,
Mehmet Başaran
,
Fazilet Zümrüt Biber Müftüler
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1225803
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
447
0
FAVORİ
447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğan Cüceloğlu’s Philosophy of Education in Context of His Speeches and Writing Works
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Feyza Candan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1144824
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
0
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
NFT ile Görsel Sanatlara İlişkin Öğretmen Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik - Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ömer Faruk Vural
,
Mehmet Başaran
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal on Lifelong Education and Leadership
DOI: 10.25233/ijlel.1150576
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
474
0
FAVORİ
474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the Attitudes of Primary School Teachers Towards Refugee Students
Yazarlar:
Mehmet Başaran
, Veysel Kara
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1111750
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
440
1
FAVORİ
440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Beceri Eğitimine Yönelik Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Damla Gür Dörtok
,
Mehmet Başaran
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1150523
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1104
0
FAVORİ
1104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AG) UYGULAMALARININ OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE UYGULANABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Erkan Nacar
,
Gökçen Aksay
,
Hülya Tüfekci
,
Ömer Faruk Vural
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.917745
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1349
0
FAVORİ
1349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Covid-19 ve Covid-19 Pandemi Dönemindeki Okul Kavramına Yönelik Algılarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Ömer Faruk Vural
,
Mehmet Başaran
,
Çiğdem Özkan
,
Neslihan Orhan
,
Zühal Ortoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
414
0
FAVORİ
414
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖDEVLE İLGİLİ DURUMLARININ VELİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Ömer Faruk Vural
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.887203
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
651
0
FAVORİ
651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Velilerinin Covid-19’a Karşı Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ebrucan Çetin
,
Derya Akay Celep
,
Ebru Uslu
,
Ömer Faruk Vural
,
Mehmet Başaran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
562
0
FAVORİ
562
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AR-GE ÇALIŞMALARININ OKULLAR ÜZERİNE ETKİSİNİN ERASMUS+ PROJELERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Sinem Kumru
,
Derya Acar
,
Fatma Kayıklık
,
Ömer Faruk Vural
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.978486
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3128
1
FAVORİ
3128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Irmak Gül Ülger
,
Merve Demirtaş
,
Elif Kara
,
Ceylan Geyik
,
Ömer Faruk Vural
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.903870
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5194
0
FAVORİ
5194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programının CIPP Modeli Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Oğuzhan İlteriş Özdemir
,
Mehmet Başaran
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.879458
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
672
0
FAVORİ
672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç ve Ürün (CIPP) Modeline Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Muhammed Salih Can
,
Oğuzhan İlteriş Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.767692
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2651
0
FAVORİ
2651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğretim Sürecinde eTwinning Faaliyeti’nin Öğretmenlerin Mesleki Gelişimlerine Yansıması
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Zehra Kaya
, Nurcan Akbaş,
Nazan Yalçın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5552
1
FAVORİ
5552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Koronavirüs (Covıd-19) Pandemi Sürecinin Getirisi Olan Uzaktan Eğitimin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Elif Doğan
,
Esra Karaoğlu
,
Ecem Şahin
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21078
1
FAVORİ
21078
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜRECİNDE YAPILANDIRMACI ÖĞRETMEN PERFORMANSI DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ: BİR RUBRİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Birsen Bağçeçi
,
Mehmet Başaran
,
Asiye Şahin
,
Esra Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
DOI: 10.35452/caless.2020.11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3684
0
FAVORİ
3684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Editörlük
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Asya Studies
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Educational Research Review
International Online Journal of Primary Education
Journal of Education and Future
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Sosyal Sağlık Dergisi
The Universal Academic Research Journal
Turkish Journal of Education
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Veri Bilimi
Yaşam Becerileri Psikoloji Dergisi
Yayınlar
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AG) UYGULAMALARININ OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE UYGULANABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Erkan Nacar
,
Gökçen Aksay
,
Hülya Tüfekci
,
Ömer Faruk Vural
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.917745
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1349
2
ATIF
0
FAVORİ
1349
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÖDEVLE İLGİLİ DURUMLARININ VELİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Ömer Faruk Vural
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.887203
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
651
2
ATIF
0
FAVORİ
651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AR-GE ÇALIŞMALARININ OKULLAR ÜZERİNE ETKİSİNİN ERASMUS+ PROJELERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Sinem Kumru
,
Derya Acar
,
Fatma Kayıklık
,
Ömer Faruk Vural
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.978486
ATIF
7
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3128
7
ATIF
1
FAVORİ
3128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Teknoloji Kullanım Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Irmak Gül Ülger
,
Merve Demirtaş
,
Elif Kara
,
Ceylan Geyik
,
Ömer Faruk Vural
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.903870
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5194
16
ATIF
0
FAVORİ
5194
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf İngilizce Öğretim Programının Bağlam, Girdi, Süreç ve Ürün (CIPP) Modeline Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Mehmet Başaran
,
Muhammed Salih Can
,
Oğuzhan İlteriş Özdemir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.767692
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2651
4
ATIF
0
FAVORİ
2651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETME-ÖĞRENME SÜRECİNDE YAPILANDIRMACI ÖĞRETMEN PERFORMANSI DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ: BİR RUBRİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Birsen Bağçeçi
,
Mehmet Başaran
,
Asiye Şahin
,
Esra Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
DOI: 10.35452/caless.2020.11
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3684
4
ATIF
0
FAVORİ
3684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat