About
About
Trends
DOI Service
Subjects
Journals
Publishers
All
University
Government
Association
Foundation
Trade Association
Person
Union
Company
Researchers
Journal Wizard
Help
Announcements
Developments
Roadmap
English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Hüseyin Eş
Assoc. Prof. Dr.
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
Publication
7
Review
27
CrossRef Cited
38
TR Dizin Cited
51
7
Publication
27
Review
38
CrossRef Cited
51
TR Dizin Cited
0000-0001-8294-5080
Follow
Following
Edit My Profile
Followers
Following
Summary
Publications
Peer Review
Cited
Research Fields
Science Education
Sosyo-bilimsel konular
Fen eğitimi
Fen öğretim programları
Institution
SİNOP ÜNİVERSİTESİ
Popular Publications
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Araştırma Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretimi ve Bilimsel Tutum Üzerine Etkilerinin Çoklu Regresyon ile Analizi
Authors: Murat Avcı,
Ayşe Yenilmez Türkoğlu
,
Hüseyin Eş
Published: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.632073
CITED
5
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1329
5
CITED
1
FAVORITE
1329
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Publications
A Q methodological investigation of students’ perspectives on power plants
Authors:
Sadık Taner Güdük
,
Hüseyin Eş
,
Ayse Yenilmez Türkoğlu
Published: 2024 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.1313485
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
942
0
FAVORITE
942
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Nuclear Sciences School for Science Teachers
Authors:
Emre Uygur
,
Hüseyin Eş
,
Mehmet Başaran
,
Fazilet Zümrüt Biber Müftüler
Published: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1225803
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
682
0
FAVORITE
682
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Araştırma Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretimi ve Bilimsel Tutum Üzerine Etkilerinin Çoklu Regresyon ile Analizi
Authors: Murat Avcı,
Ayşe Yenilmez Türkoğlu
,
Hüseyin Eş
Published: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.632073
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1329
1
FAVORITE
1329
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Fen Bilgisi Öğretmenliği ve İlahiyat Öğrencilerinin Nükleer Santral Sosyo-bilimsel Konusuyla İlgili İnformal Argümanları
Authors:
Hüseyin Eş
, Volkan Varol
Published: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.533013
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1072
0
FAVORITE
1072
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Is Mathematics A Science Branch? Mathematics Teacher Candidates’ Perceptions of Science And Mathematics
Authors:
Hüseyin Eş
,
Atilla Özdemir
,
Makbule Kaplan
Published: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3195
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
4777
0
FAVORITE
4777
TOTAL DOWNLOAD COUNT
GIFTED STUDENTS’ PERCEPTION OF SCIENCE AND SCIENTIST
Authors:
Halil Turgut
,
Nurhan Öztürk
,
Hüseyin Eş
Published: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304646
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3726
0
FAVORITE
3726
TOTAL DOWNLOAD COUNT
The Investigation of Students Success in the 6th Grade Unit Named “Electricity in Our Life” (pp. 107-127)
Authors:
Dr. Hüseyin Eş
, Doç. Dr. Mustafa Sarıkaya
Published: 2010 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
845
0
FAVORITE
845
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Articles published in
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Reviews
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-International Journal of Educational Research
Ege Journal of Education
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Firat University Journal of Social Sciences
Inonu University Journal of the Graduate School of Education
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Social and Educational Sciences
Journal of the Turkish Chemical Society Section C: Chemical Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education
Sakarya University Journal of Education
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Education
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
Publications
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarının Araştırma Sorgulamaya Dayalı Fen Öğretimi ve Bilimsel Tutum Üzerine Etkilerinin Çoklu Regresyon ile Analizi
Authors: Murat Avcı,
Ayşe Yenilmez Türkoğlu
,
Hüseyin Eş
Published: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.632073
CITED
5
FAVORITE
1
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1329
5
CITED
1
FAVORITE
1329
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Fen Bilgisi Öğretmenliği ve İlahiyat Öğrencilerinin Nükleer Santral Sosyo-bilimsel Konusuyla İlgili İnformal Argümanları
Authors:
Hüseyin Eş
, Volkan Varol
Published: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.533013
CITED
9
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
1072
9
CITED
0
FAVORITE
1072
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Is Mathematics A Science Branch? Mathematics Teacher Candidates’ Perceptions of Science And Mathematics
Authors:
Hüseyin Eş
,
Atilla Özdemir
,
Makbule Kaplan
Published: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3195
CITED
4
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
4777
4
CITED
0
FAVORITE
4777
TOTAL DOWNLOAD COUNT
GIFTED STUDENTS’ PERCEPTION OF SCIENCE AND SCIENTIST
Authors:
Halil Turgut
,
Nurhan Öztürk
,
Hüseyin Eş
Published: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304646
CITED
20
FAVORITE
0
TOTAL DOWNLOAD COUNT
3726
20
CITED
0
FAVORITE
3726
TOTAL DOWNLOAD COUNT
Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.
Start Tour