Türkiye Eğitim Dergisi
Cover Image
Submit Article Send Reviewer Request Aim & Scope Author Guidelines Ethical Principles and Publication Policy Last Issue Archive Editorial Board Contact
...
Login
e-ISSN 2587-1390 | Period Biannually | Founded: 2016 | Publisher Ali Fuat ARICI | http://www.turkiyeegitimdergisi.com


Türkiye Eğitim Dergisi [Turkey Education Journal], eğitim bilimleri ile ilgili çalışmalara katkıda bulunmayı hedefleyen özgün araştırma ve derleme makalelerinin yayımlandığı hakemli ve uluslararası bir dergidir. Dergi yılda iki kez yayımlanmaktadır. Dergide yayımlanmak üzere gönderilen makale ve çalışmalar Türkçe ve İngilizce dillerinde yazılabilir. Dergiye gönderilen makalelerin daha önce başka bir dergide yayımlanmamış veya yayımlanmak üzere gönderilmemiş olması gerekmektedir. Makale veya çalışmaların dergide yayımlanabilmesi için hakemler tarafından olumlu rapor verilmesi gerekir. Yazarlar, yayımlanmak üzere kabul edilen makalelerinin yayım haklarını Türkiye Eğitim Dergisi'ne devrini kabul etmiş sayılırlar.

Türkiye Eğitim Dergisi

e-ISSN 2587-1390 | Period Biannually | Founded: 2016 | Publisher Ali Fuat ARICI | http://www.turkiyeegitimdergisi.com
Cover Image


Türkiye Eğitim Dergisi [Turkey Education Journal], eğitim bilimleri ile ilgili çalışmalara katkıda bulunmayı hedefleyen özgün araştırma ve derleme makalelerinin yayımlandığı hakemli ve uluslararası bir dergidir. Dergi yılda iki kez yayımlanmaktadır. Dergide yayımlanmak üzere gönderilen makale ve çalışmalar Türkçe ve İngilizce dillerinde yazılabilir. Dergiye gönderilen makalelerin daha önce başka bir dergide yayımlanmamış veya yayımlanmak üzere gönderilmemiş olması gerekmektedir. Makale veya çalışmaların dergide yayımlanabilmesi için hakemler tarafından olumlu rapor verilmesi gerekir. Yazarlar, yayımlanmak üzere kabul edilen makalelerinin yayım haklarını Türkiye Eğitim Dergisi'ne devrini kabul etmiş sayılırlar.

Volume 5 - Issue 1 - Jun 1, 2020
  1. Okul Öncesi Eğitim Programlarının Milli Kavramlar Açısından İncelenmesi
    Pages 1 - 16
    Özkan SAPSAĞLAM
  2. Öğretmenlerde Whistleblowing (Bilgi Uçurma)
    Pages 17 - 29
    Muhammet İbrahim AKYÜREK
  3. Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Öğrencilerin Okuma Eğilimlerine Göre Değerlendirilmesi
    Pages 30 - 41
    Aslı MADEN , Aydın ÖNAL
  4. Yazma Kazanımlarının Yaratıcı Yazmaya Uygunluğu (2015 ve 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programları Örnekleri)
    Pages 42 - 55
    Bünyamin SARIKAYA
  5. Using 3d Hologram in Distance Education
    Pages 56 - 68
    Güray TONGUÇ , Dr. Öğr. Üyesi Betül ÖZAYDIN ÖZKARA
  6. 8. Sınıf Öğrencilerinin Hikâye Edici Metinleri Özetleme Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
    Pages 69 - 85
    Özkan ÇETİN , Kenan BULUT
  7. On Yıldan Fazla Sınıf Öğretmeni Olarak Çalışan Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonları
    Pages 86 - 102
    Mustafa BAŞARAN
  8. Ters Yüz Öğrenme Modeline Göre Ders Planı Hazırlama (Osmanlıca Dersi Örneği)
    Pages 103 - 113
    Emine AKIN , Erhan AKIN
  9. Okuma Yazma Bilmeyen Kadınlar İle İlgili Bir İnceleme (Muş-Bulanık Örneği)
    Pages 114 - 123
    Erhan AKIN , Emine AKIN
  10. Çocuk Edebiyatıyla İlgili Lisansüstü Çalışmalardaki Eğilimler: Bir İçerik Analizi
    Pages 124 - 144
    Oğuzhan SEVİM
  11. 6. Sınıf Türkçe Ders Kitabının Değer Aktarımı Bağlamında İncelenmesi
    Pages 145 - 161
    Yunus ŞAKİROĞLU
  12. Lise Öğrencilerine Bir Okuma Listesi Önerisi: Edebiyat Öğretmenleri ile Mülakatlar
    Pages 162 - 174
    Ali Fuat ARICI , Muhammed Eyyüp SALLABAŞ
  13. 5. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Yönünden İncelenmesi
    Pages 175 - 190
    Kübra ÖZÇETİN , Neslihan KARAKUŞ
  14. Özel ve Devlet Okulu Yöneticilerinin Örgüt Çalışanlarını Motive Etme Becerisi
    Pages 191 - 215
    Mustafa CANITEZ , Prof. Dr. İbrahim KOCABAŞ
  15. 2019 Türkçe Dersi Öğretim Programı’nda Duyuşsal Alana Uygun Kazanım Hazırlama
    Pages 216 - 236
    Hülya SÖNMEZ
  16. Yabancılara Türkçe Öğretim Setlerinde Yer Alan Konuşma Etkinliklerinde Dilin Kullanım Alanları
    Pages 237 - 249
    Muhammed Eyyüp SALLABAŞ , Hatice SAĞLIK
  17. İsa ile Nisa Adlı Çocuk Dergisi Üzerine Bir Değerlendirme
    Pages 250 - 267
    Talat AYTAN , Mehmet Ali ÇALICI