ENGİN Yıldırım profil resmi
ENGİN Yıldırım Doktora MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın 2 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 5 TR Dizin Atıf 5
2 Yayın
0 Hakemlik
5 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Program Tasarımı Değerler Eğitimi Eğitimde Program Geliştirme Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri Öğrenme Kuramları Eğitimin Psikolojik Temelleri Eğitim Programları ve Öğretim Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi Eğitimde Hazırbulunuşluluk Eğitim Programları ve Öğretim (Diğer) Eğitimde Program Değerlendirme İlköğretim Öğretim Kuramları Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Eğitim Fen Bilgisi Eğitimi Öğretim Tasarımı Eğitim Politikası

Kurum

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Popüler Yayınları

İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DERS PLANLAMA YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Engin Yıldırım , Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.824820
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7224

5

1

7224

0

1

174

Yayınlar

1

174

İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DERS PLANLAMA YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Engin Yıldırım , Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.824820
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7224

1

7224

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

İLKOKUL VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN DERS PLANLAMA YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Engin Yıldırım , Özen Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.824820
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7224

5

1

7224

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.