Khalil Israfilzade profil resmi
Khalil Israfilzade Bir kuruma bağlı değildir
Yayın 3 Hakemlik 1
3 Yayın
1 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Doğal Dil İşleme Yapay Zeka (Diğer) Yapay Zekâ Felsefesi Dijital Pazarlama Pazarlama Teorisi Pazarlama Yönetimi Tüketici Davranışı Tüketici Odaklı Ürün veya Hizmet Geliştirme Nöropazarlama

Kurum

Bir kuruma bağlı değildir

Yayınlar

WHAT’S IN A NAME? EXPERIMENT ON THE AESTHETIC JUDGMENTS OF ART PRODUCED BY ARTIFICIAL INTELLIGENCE
Yayın Bilgisi: 2020 , Journal of Arts
DOI: 10.31566/arts.3.011
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 886

0

886

MILLENNIAL VERSUS NON-MILLENNIAL USERS: CONTEXT OF CUSTOMER ENGAGEMENT LEVELS ON INSTAGRAM STORIES (EXTENDED VERSION)
Yazarlar: Khalil Israfılzade , Najaf Babayev
Yayın Bilgisi: 2020 , Journal of Life Economics
DOI: 10.15637/jlecon.7.009
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1873

0

1873

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.