Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mehmet Kandemir
Dr. Öğr. Üyesi
Balıkesir Üniversitesi
Yayın
5
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
4
5
Yayın
2
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Balıkesir Üniversitesi
Popüler Yayınları
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının İncelenmesinde Kullanılan Kavramsal Çerçeveler
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
, Yıldız Yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.646009
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3317
4
ATIF
3
FAVORİ
3317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Düzeyde Sayı Duyusu Becerisine Sahip İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarına İlişkin Durum Çalışması
Yazarlar: Özge Dayı,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506441
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1456
0
ATIF
1
FAVORİ
1456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Pre-Service Teachers’ Cognitive and Metacognitive Processes in Integrated STEM Modeling Activity
Yazarlar:
Mehmet Kandemir
,
İlyas Karadeniz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.832574
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
524
0
FAVORİ
524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının İncelenmesinde Kullanılan Kavramsal Çerçeveler
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
, Yıldız Yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.646009
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3317
3
FAVORİ
3317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ALAN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN TIMMS ARAŞTIRMASI ile İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
, Yıldız Yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.659289
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
0
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Düzeyde Sayı Duyusu Becerisine Sahip İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarına İlişkin Durum Çalışması
Yazarlar: Özge Dayı,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506441
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1456
1
FAVORİ
1456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcılık ve Matematik Eğitimi
Yazarlar: Hartwig Meissner,
Hülya Gür
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2006 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2596
0
FAVORİ
2596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Education in Science Environment and Health
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının İncelenmesinde Kullanılan Kavramsal Çerçeveler
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
, Yıldız Yıldız
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.646009
ATIF
4
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3317
4
ATIF
3
FAVORİ
3317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat