Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hülya Gür
Prof. Dr.
Balıkesir University
Yayın
27
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
75
27
Yayın
24
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
75
TR Dizin Atıf
0000-0001-8479-8811
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Balıkesir University
Popüler Yayınları
Matematik yaparken matematik öğrenmek
Yazarlar:
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2002 ,
İlköğretim Online
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
889
0
ATIF
1
FAVORİ
889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PARABOL BİLGİSİNİ OLUŞTURMA SÜREÇLERİ VE BU SÜREÇTE ÖĞRETMENİN ROLÜ: DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mevhibe Kobak Demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Education Sciences
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1216
0
ATIF
1
FAVORİ
1216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Parabol Bilgisini Oluşturma Süreçlerinde Öğretmen Etkisi
Yazarlar:
Mevhibe Kobak-demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.408347
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1888
0
ATIF
1
FAVORİ
1888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Parabol Kavramının Soyutlanması Sürecinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mevhibe Kobak Demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2888
0
ATIF
1
FAVORİ
2888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARCS Kategorileri İle Bütünleşmiş Bilişsel Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Çokgenler ve Üçgenler Konusundaki Öğrenme Düzeylerine ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Ahsen Filiz
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.907736
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
585
0
ATIF
1
FAVORİ
585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik Öğretiminde Matematik Tarihi Kullanımına Örnekler: Ascalon Çarpma Yöntemi, Gelosia Çarpma Yöntemi ve Napier’in Çubukları Yöntemi
Yazarlar:
Ahsen Filiz
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1363577
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
430
0
FAVORİ
430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. yy becerileri ölçeğinin Türk kültürüne uyarlanması
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Zeynep Güler
,
Can Berk Genç
,
Burcu Güngör Cabbar
,
Aysen Karamete
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.1189613
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1387
0
FAVORİ
1387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of elementary mathematics teacher candidates on the use of digital technologies in mathematics education
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1151382
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
648
0
FAVORİ
648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Parents’ views on distance education during the Covid-19 pandemic
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Ahsen Filiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1033469
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
811
0
FAVORİ
811
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARCS Kategorileri İle Bütünleşmiş Bilişsel Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Çokgenler ve Üçgenler Konusundaki Öğrenme Düzeylerine ve Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Ahsen Filiz
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.907736
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
585
1
FAVORİ
585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Kesir ve Yüzde Problemleri Konusundaki Problem Kurma Becerilerinin 9. ve 10. Sınıftaki Durumlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Gamze Aykurtlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.734573
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1636
0
FAVORİ
1636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİKTE ÖZYETERLİK ALGILAR, MOTİVASYONLAR, KAYGILAR VE TUTUMLAR ARASINDA İLİŞKİ
Yazarlar:
Ahsen Filiz
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.704334
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1931
0
FAVORİ
1931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Parabol Kavramının Soyutlanması Sürecinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mevhibe Kobak Demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2888
1
FAVORİ
2888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM PROFİLLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3054
0
FAVORİ
3054
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul matematik derslerinde dinamik geometri yazılımı Geometer’s Sketchpad kullanımı ile ilgili öğrenci görüşleri
Yazarlar: Kevser Erdener,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.548536
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4791
0
FAVORİ
4791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Parabol Bilgisini Oluşturma Süreçlerinde Öğretmen Etkisi
Yazarlar:
Mevhibe Kobak-demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.408347
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1888
1
FAVORİ
1888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji destekli öğretim materyalleri WebQuestlerin yeterliklerini yordayan değişkenler
Yazarlar:
Mevhibe Kobak-demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.343230
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7665
0
FAVORİ
7665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALANA ÖZGÜ HİZMETİÇİ EĞİTİMLERİN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.645131
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
527
0
FAVORİ
527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Epistemolojik İnançların Değişiminde Yeni Yaklaşım; Çürütme Metinlerinin Tartışılması
Yazarlar: Hasret Bayar,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356144
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
929
0
FAVORİ
929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PERGEL-CETVEL KULLANARAK TEMEL GEOMETRİK ÇİZİMLERİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GEOMETRİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİNE VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1415
0
FAVORİ
1415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PARABOL BİLGİSİNİ OLUŞTURMA SÜREÇLERİ VE BU SÜREÇTE ÖĞRETMENİN ROLÜ: DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mevhibe Kobak Demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1216
1
FAVORİ
1216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Stratejileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Hülya Gür
, Tuğba Hangül
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3553
0
FAVORİ
3553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyun Temelli Matematik Öğrenme Laboratuvarı Projesine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/nefefmed.33834
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1589
0
FAVORİ
1589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Öğrenme Ortamının Öğrencilerin Sosyal ve Psikomotor Becerileri ile Psikolojik ve Bilişsel Özelliklerine Etkisi
Yazarlar:
Nuran Kemankaşlı
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2250
0
FAVORİ
2250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ VE MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN MÜZİK YETENEKLERİNE İLİŞKİN ÖZGÜVENLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Deniz Beste Çevik Kılıç
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
987
0
FAVORİ
987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Matematik Ders Kitapları Cebir Kazanımlarının Ön Örgütleyiciler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Doç. Dr. Hülya Gür
,
Arş. Gör. Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2817
0
FAVORİ
2817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ İLE İLGİLİ METAFORLARI: KOSOVA ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
606
0
FAVORİ
606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Annelerin Tutumlarına Göre 5-6 Yaş Çocuklarının Sosyal-Duygusal Uyum Düzeyleri
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Alev Önder
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
0
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Bilgisayara Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Balıkesir Örneği
Yazarlar: Hatice Şerefhanoğlu,
Canan Nakiboğlu
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
623
0
FAVORİ
623
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcılık ve Matematik Eğitimi
Yazarlar: Hartwig Meissner,
Hülya Gür
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2006 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2524
0
FAVORİ
2524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinde Kullanılan Zihin Haritalama Tekniğine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2006 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
654
0
FAVORİ
654
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik yaparken matematik öğrenmek
Yazarlar:
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2002 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
889
1
FAVORİ
889
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Education Sciences
İlköğretim Online
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Active Learning
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Education and Future
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MAKÜ-Mehmet Akif Ersoy Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Yayınlar
21. yy becerileri ölçeğinin Türk kültürüne uyarlanması
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Zeynep Güler
,
Can Berk Genç
,
Burcu Güngör Cabbar
,
Aysen Karamete
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.1189613
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1387
1
ATIF
0
FAVORİ
1387
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of elementary mathematics teacher candidates on the use of digital technologies in mathematics education
Yazarlar:
Hasan Temel
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1151382
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
648
1
ATIF
0
FAVORİ
648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Parents’ views on distance education during the Covid-19 pandemic
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Ahsen Filiz
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1033469
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
811
3
ATIF
0
FAVORİ
811
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİKTE ÖZYETERLİK ALGILAR, MOTİVASYONLAR, KAYGILAR VE TUTUMLAR ARASINDA İLİŞKİ
Yazarlar:
Ahsen Filiz
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.704334
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1931
3
ATIF
0
FAVORİ
1931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul matematik derslerinde dinamik geometri yazılımı Geometer’s Sketchpad kullanımı ile ilgili öğrenci görüşleri
Yazarlar: Kevser Erdener,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.548536
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4791
3
ATIF
0
FAVORİ
4791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji destekli öğretim materyalleri WebQuestlerin yeterliklerini yordayan değişkenler
Yazarlar:
Mevhibe Kobak-demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.343230
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7665
1
ATIF
0
FAVORİ
7665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALANA ÖZGÜ HİZMETİÇİ EĞİTİMLERİN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.645131
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
527
2
ATIF
0
FAVORİ
527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyun Temelli Matematik Öğrenme Laboratuvarı Projesine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/nefefmed.33834
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1589
2
ATIF
0
FAVORİ
1589
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat