avatar
Hülya Gür Prof. Dr. Balıkesir University
Yayın 27 Hakemlik 24 CrossRef Atıf 16 TR Dizin Atıf 75
27 Yayın
24 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
75 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi

Kurum

Balıkesir University

Popüler Yayınları

Matematik yaparken matematik öğrenmek
Yazarlar: Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2002 , İlköğretim Online
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 889

0

1

889

0

1

1216

Lise Öğrencilerinin Parabol Bilgisini Oluşturma Süreçlerinde Öğretmen Etkisi
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.408347
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1888

0

1

1888

0

1

2888

Yayınlar

0

1387

0

648

Parents’ views on distance education during the Covid-19 pandemic
DOI: 10.31681/jetol.1033469
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 811

0

811

0

1931

1

2888

0

3054

0

4791

Lise Öğrencilerinin Parabol Bilgisini Oluşturma Süreçlerinde Öğretmen Etkisi
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.408347
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1888

1

1888

0

7665

0

929

1

1216

Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme Stratejileri Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Hülya Gür , Tuğba Hangül
Yayın Bilgisi: 2016 , Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3553

0

3553

0

1589

0

606

0

699

0

623

Yaratıcılık ve Matematik Eğitimi
Yazarlar: Hartwig Meissner, Hülya Gür , Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2006 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2524

0

2524

0

654

Matematik yaparken matematik öğrenmek
Yazarlar: Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2002 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 889

1

889

Yayınlar

1

0

1387

1

0

648

Parents’ views on distance education during the Covid-19 pandemic
DOI: 10.31681/jetol.1033469
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 811

3

0

811

3

0

1931

3

0

4791

1

0

7665

2

0

527

2

0

1589

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.