Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Suphi Önder Bütüner
Doç. Dr.
YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
26
Hakemlik
38
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
81
26
Yayın
38
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
81
TR Dizin Atıf
0000-0001-7083-6549
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
8.Sınıf Denklemler Konusunun Matematik Tarihi Kullanılarak Öğretimi
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
0
ATIF
1
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Açılar Konusundaki Öğrenci Kavram Yanılgılarının Farkındalıklarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
,
Mehmet Filiz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5228
0
ATIF
1
FAVORİ
5228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Singapur Matematik Ders Kitaplarında Problem Analizi: Kesirlerde Bölme İşlemi
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.522909
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4146
2
ATIF
1
FAVORİ
4146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okutulan Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Aritmetik Ortalama Kavramına İlişkin Öğrencilere Sunduğu Öğrenme Fırsatları
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.627826
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3667
0
ATIF
1
FAVORİ
3667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ İSTATİSTİK DERSİNİN İSLENİŞİNE, ÖĞRENİLMESİNE VE DEĞERLENDİRMESİNE İLİŞKİN İNANÇ VE ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Mehmet Filiz
,
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.799528
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
2
ATIF
1
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Öğrenmeye Yönelik Öz-Yeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Serdal Baltacı
,
Suphi Önder Bütüner
,
Erhan Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
698
1
FAVORİ
698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ İSTATİSTİK DERSİNİN İSLENİŞİNE, ÖĞRENİLMESİNE VE DEĞERLENDİRMESİNE İLİŞKİN İNANÇ VE ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Mehmet Filiz
,
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.799528
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
1
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Karikatürü Uygulamalarının 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Sembol, Terim/Kavram Kullanımına Yansımaları
Yazarlar:
Derya Aygün
,
Mihriban Hacısalihoğlu Karadeniz
,
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.749497
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4120
0
FAVORİ
4120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okutulan Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Aritmetik Ortalama Kavramına İlişkin Öğrencilere Sunduğu Öğrenme Fırsatları
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.627826
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3667
1
FAVORİ
3667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Singapur Matematik Ders Kitaplarında Problem Analizi: Kesirlerde Bölme İşlemi
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.522909
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4146
1
FAVORİ
4146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Tarihinin Matematik Eğitiminde Kullanımı Üzerine Yapılan Çalışmaların Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Adnan Baki
,
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5404
0
FAVORİ
5404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Açılar Konusundaki Öğrenci Kavram Yanılgılarının Farkındalıklarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
,
Mehmet Filiz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5228
1
FAVORİ
5228
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmen Adaylarının Geometri Alan Bilgilerinin Belirlenmesi: Açı, Köşegen, Yükseklik, Dörtgen
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4902
0
FAVORİ
4902
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gerçeklerle Yüzleşme: Türkiye’nin TIMSS Matematik Başarısı Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
, Mustafa Güler
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8243
0
FAVORİ
8243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Babil Sayılarından Pisagor Üçlülerine
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.278049
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5707
0
FAVORİ
5707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmeni Adaylarının Dörtgenleri Sınıflandırma Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
,
Mehmet Filiz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4429
0
FAVORİ
4429
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cebirin Tarihsel Gelişimi
Yazarlar:
Adnan Baki
,
Suphi Bütüner
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
64357
0
FAVORİ
64357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6-7 ve 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarında Matematik Tarihinin Kullanım Şekilleri
Yazarlar:
Adnan Baki
,
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2725
0
FAVORİ
2725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örüntü ve İlişkiler: Eski Çin Matematiğinden Alınmış Birim Küp Modelleri
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3086
0
FAVORİ
3086
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik Geometri Yazılımlarından Cabri ile Yansıma ve Öteleme Hareketlerinin Öğretimi
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1319
0
FAVORİ
1319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1999-2007 TIMSS Fen Bilimleri ve Matematik Sonuçlarının Karşılaştırılması: Sınavda En Başarılı İlk Beş Ülke-Türkiye Örneği
Yazarlar:
Salih Uzun
,
Suphi Önder Bütüner
,
Nevzat Yiğit
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1427
0
FAVORİ
1427
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Pedagojisi ve Felsefesi
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3170
0
FAVORİ
3170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atatürk, K. (2006), Geometri (İkinci Baskı), İstanbul: Örgün Yayınevi.
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
917
0
FAVORİ
917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırsal Kesimdeki Bir İlköğretim Okulunda Proje Yürütme Sürecinden Yansımalar
Yazarlar: Adnan Baki,
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
775
0
FAVORİ
775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8.Sınıf Denklemler Konusunun Matematik Tarihi Kullanılarak Öğretimi
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1662
1
FAVORİ
1662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mısır Matematiği
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3496
0
FAVORİ
3496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Büyüköztürk, Ş. (2007), Sosyal Bilimler için Veri Analizi El Kitabı, Ankara: Pegem A Yayıncılık
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8748
0
FAVORİ
8748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cebri Yazma Metotlarımız Nasıl Değişim Gösterdi: Tarihe Yolculuk
Yazarlar: Jack Oliver,
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
0
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Grafiksel Bilgi Gösterimi- Matematik Eitiminde Etkili Araçlar Olarak Zihin ve Kavram Haritaları
Yazarlar: Astrid Brinkmann,
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2007 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1320
0
FAVORİ
1320
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Dersi 6–8. Sınıflar Öğretim Programı Kitabı MEB, Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2006 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1307
0
FAVORİ
1307
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Derslerinde Kullanılan Zihin Haritalama Tekniğine Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2006 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
664
0
FAVORİ
664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Kurul Üyeliği
Eurasian Journal of Teacher Education
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
International Online Journal of Primary Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ İSTATİSTİK DERSİNİN İSLENİŞİNE, ÖĞRENİLMESİNE VE DEĞERLENDİRMESİNE İLİŞKİN İNANÇ VE ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Mehmet Filiz
,
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.799528
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1245
2
ATIF
1
FAVORİ
1245
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kavram Karikatürü Uygulamalarının 5. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Sembol, Terim/Kavram Kullanımına Yansımaları
Yazarlar:
Derya Aygün
,
Mihriban Hacısalihoğlu Karadeniz
,
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Educational Studies in Mathematics
DOI: 10.17278/ijesim.749497
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4120
4
ATIF
0
FAVORİ
4120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk ve Singapur Matematik Ders Kitaplarında Problem Analizi: Kesirlerde Bölme İşlemi
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.522909
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4146
2
ATIF
1
FAVORİ
4146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Babil Sayılarından Pisagor Üçlülerine
Yazarlar:
Suphi Önder Bütüner
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.278049
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5707
1
ATIF
0
FAVORİ
5707
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat