Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aysen Karamete
Doç. Dr.
Balıkesir Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
59
10
Yayın
35
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
59
TR Dizin Atıf
0000-0001-8442-2080
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Tasarımı
Matematik Eğitimi
Kurum
Balıkesir Üniversitesi
Popüler Yayınları
Üç Boyutlu Sanal Ortamlarda Beş Aşamalı Modelin Uygulanması
Yazarlar:
Barış Çukurbaşı
,
Ayşen Karamete
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305754
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3111
1
ATIF
1
FAVORİ
3111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisine Yönelik Öz-Yeterlik Algıları ve Bilişim Teknolojileri Öz-Yeterlik Algıları İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Tarık Olpak
,
Aysen Karamete
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1378877
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
153
0
FAVORİ
153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A content analysis of graduate dissertation using the flipped learning method
Yazarlar:
Aysen Karamete
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1408925
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
260
0
FAVORİ
260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım Tabanlı Öğrenme ile Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin (TPACK) Geliştirilmesi: Fink Taksonomisi Temelli Bir Çalışma
Yazarlar:
Okan Durusoy
,
Aysen Karamete
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1262115
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
0
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A validity and reliability study of the Turkish computational thinking scale
Yazarlar:
Ahmet Gök
,
Aysen Karamete
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1217363
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1177
0
FAVORİ
1177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. yy becerileri ölçeğinin Türk kültürüne uyarlanması
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Zeynep Güler
,
Can Berk Genç
,
Burcu Güngör Cabbar
,
Aysen Karamete
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.1189613
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1394
0
FAVORİ
1394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin bilişim teknolojileri öz-yeterlik algıları ile bilişim teknolojileri ve yazılım dersine yönelik görüşlerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Özge Öztuzcu
,
Aysen Karamete
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1004830
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1690
0
FAVORİ
1690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Donanım Birimleri Ünitesinin Öğretimi için Materyal Tasarımı
Yazarlar:
Ayşen Karamete
, Çisem Yaşar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Computers in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3223
0
FAVORİ
3223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üç Boyutlu Sanal Ortamlarda Beş Aşamalı Modelin Uygulanması
Yazarlar:
Barış Çukurbaşı
,
Ayşen Karamete
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305754
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3111
1
FAVORİ
3111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MMORPG Türünde Geliştirilen Bir Eğitsel Oyunun Basit Elektrik Devreleri Ünitesine Uygulanması ve Çeşitli Değişkenler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Emin Korkusuz
,
Ayşen Karamete
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
0
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Seçmeli Satranç Dersi Başlangıç Düzeyi Birinci Basamak Bilgisayar Destekli Öğretim Tasarımı
Yazarlar:
Ayşen Karamete
,
Hüseyin Güneş
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3782
0
FAVORİ
3782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
International Journal of Computers in Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Education Sciences
International Journal of Computers in Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yayınlar
Tasarım Tabanlı Öğrenme ile Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin (TPACK) Geliştirilmesi: Fink Taksonomisi Temelli Bir Çalışma
Yazarlar:
Okan Durusoy
,
Aysen Karamete
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1262115
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
1
ATIF
0
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. yy becerileri ölçeğinin Türk kültürüne uyarlanması
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Zeynep Güler
,
Can Berk Genç
,
Burcu Güngör Cabbar
,
Aysen Karamete
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.1189613
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1394
1
ATIF
0
FAVORİ
1394
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul öğrencilerinin bilişim teknolojileri öz-yeterlik algıları ile bilişim teknolojileri ve yazılım dersine yönelik görüşlerinin belirlenmesi
Yazarlar:
Özge Öztuzcu
,
Aysen Karamete
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.1004830
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1690
1
ATIF
0
FAVORİ
1690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üç Boyutlu Sanal Ortamlarda Beş Aşamalı Modelin Uygulanması
Yazarlar:
Barış Çukurbaşı
,
Ayşen Karamete
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.305754
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3111
1
ATIF
1
FAVORİ
3111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat