Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Murat Sadıkoğlu
Prof. Dr.
EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
3
Hakemlik
4
3
Yayın
4
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Analitik Kimya
Kurum
EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Eğitimde Öğretmenlerin Fen ve Doğa Etkinliklerini Uygulama Düzeylerinin Belirlenmesi (Tokat İli Örneği)
Yazarlar:
Murat Sadikoglu
,
Cemile Burcu Durmuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2440
0
ATIF
1
FAVORİ
2440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DÜNYA VE EVREN ÖĞRENME ALANINA AİT KAVRAMLARLA İLGİLİ METAFORİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Murat Sadıkoğlu
,
Melis Temel Mumcu
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.1174248
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
773
0
FAVORİ
773
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Uygulanabilirliği Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Murat Sadikoglu
,
Tamer Demirel
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitimde Öğretmenlerin Fen ve Doğa Etkinliklerini Uygulama Düzeylerinin Belirlenmesi (Tokat İli Örneği)
Yazarlar:
Murat Sadikoglu
,
Cemile Burcu Durmuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2440
1
FAVORİ
2440
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Öğretmen Dergisi
International Journal of Active Learning
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
International Journal of Active Learning
International Journal of Chemistry and Technology
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat