Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hanife Gamze Hastürk
Doç. Dr.
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Yayın
14
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
11
14
Yayın
28
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
0000-0002-8495-560X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Çevre Eğitimi ve Programlarının Geliştirilmesi
Kurum
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri Dersinde E-Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Başarıları Üzerine Etkisi: Asit Baz Konusu Örneği
Yazarlar:
Buket Ballıel Ünal
,
H.Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1102
0
ATIF
1
FAVORİ
1102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımının Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Buket Ballıel Ünal
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3300
0
ATIF
1
FAVORİ
3300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYOBİLİMSEL KONULARA İLİŞKİN ZİHİNSEL YAPILARININ TESPİTİ
Yazarlar:
Gamze Hastürk
,
Eyüp Ökkeşoğulları
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.909726
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
0
ATIF
1
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta İstenmeyen Öğrenci Davranışlarıyla İlgili Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Engin Ağralı
,
Hanife Gamze Yalvaç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
941
0
ATIF
1
FAVORİ
941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
KAVRAM ÖĞRETİMİ TEKNİKLERİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Dilek Serinci
,
Hanife Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.1645970
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
96
0
FAVORİ
96
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyon Becerilerinin İncelenmesi: Kuvvet Teması Örneği
Yazarlar:
Hanife Gamze Hastürk
,
Melek Gençağa
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1431499
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
392
0
FAVORİ
392
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Fen Bilimleri Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hanife Gamze Hastürk
,
Erkan Uluçay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
510
0
FAVORİ
510
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta İstenmeyen Öğrenci Davranışlarıyla İlgili Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Engin Ağralı
,
Hanife Gamze Yalvaç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
941
1
FAVORİ
941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DÜNYA VE EVREN ÖĞRENME ALANINA AİT KAVRAMLARLA İLGİLİ METAFORİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Murat Sadıkoğlu
,
Melis Temel Mumcu
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.1174248
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1048
0
FAVORİ
1048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırsal Alanda Görev Yapmakta Olan Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Okuryazarlıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Tuzcuoğlu
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1084315
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
941
0
FAVORİ
941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Uygulanabilirliği Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Murat Sadikoglu
,
Tamer Demirel
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYOBİLİMSEL KONULARA İLİŞKİN ZİHİNSEL YAPILARININ TESPİTİ
Yazarlar:
Gamze Hastürk
,
Eyüp Ökkeşoğulları
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.909726
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
1
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi İçin Bir Temellendirme: Ortaokul Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Mühendis Algıları
Yazarlar:
Ebru Öztürk İrtem
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.912794
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1956
0
FAVORİ
1956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL KONULARA İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mutlu Yeniceli
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.926934
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
821
0
FAVORİ
821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çevresel Duyarlılıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
450
0
FAVORİ
450
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Fen Eğitimi Alanında Doktora Düzeyinde Yapılan Tez Çalışmalarının Bibliyografik Analizi
Yazarlar:
Derya Sönmez
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.736128
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2591
0
FAVORİ
2591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde E-Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Başarıları Üzerine Etkisi: Asit Baz Konusu Örneği
Yazarlar:
Buket Ballıel Ünal
,
H.Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1102
1
FAVORİ
1102
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımının Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Buket Ballıel Ünal
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3300
1
FAVORİ
3300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Öğretmen Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Active Learning
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
International Journal of Active Learning
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DÜNYA VE EVREN ÖĞRENME ALANINA AİT KAVRAMLARLA İLGİLİ METAFORİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Murat Sadıkoğlu
,
Melis Temel Mumcu
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.1174248
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1048
1
ATIF
0
FAVORİ
1048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırsal Alanda Görev Yapmakta Olan Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Okuryazarlıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Tuzcuoğlu
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1084315
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
941
2
ATIF
0
FAVORİ
941
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi İçin Bir Temellendirme: Ortaokul Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Mühendis Algıları
Yazarlar:
Ebru Öztürk İrtem
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.912794
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1956
1
ATIF
0
FAVORİ
1956
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL KONULARA İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mutlu Yeniceli
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.926934
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
821
1
ATIF
0
FAVORİ
821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Fen Eğitimi Alanında Doktora Düzeyinde Yapılan Tez Çalışmalarının Bibliyografik Analizi
Yazarlar:
Derya Sönmez
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.736128
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2591
8
ATIF
0
FAVORİ
2591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat