Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Ataş
Doktora
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
4
3
Yayın
0
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Çevre Eğitimi ve Yaygınlaştırılması
Eğitim Yönetimi
Kurum
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Lise Öğrencilerinin Yapay Zekâ, Robot Teknolojisi, Metaverse ve Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları
Yazarlar:
H. İsmail Arslantaş
,
Mustafa Ataş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
182
0
ATIF
1
FAVORİ
182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Lise Öğrencilerinin Yapay Zekâ, Robot Teknolojisi, Metaverse ve Uzaktan Eğitim ile İlgili Metaforik Algıları
Yazarlar:
H. İsmail Arslantaş
,
Mustafa Ataş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
182
1
FAVORİ
182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Bilim ve Sanat Merkezi Yaz Okulu Destekleme ve Yetiştirme Kursları ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Ataş
,
Fatma Yanık
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.1379396
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
150
0
FAVORİ
150
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relation Between Career Barriers Faced by Teachers & Level of Stress and Job Satisfaction
Yazarlar:
Yusuf İnandı
, Şaziye Yaman,
Mustafa Ataş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.38.9.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
0
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Educational Studies
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
The Relation Between Career Barriers Faced by Teachers & Level of Stress and Job Satisfaction
Yazarlar:
Yusuf İnandı
, Şaziye Yaman,
Mustafa Ataş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.38.9.2
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
4
ATIF
0
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat