Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ömer Yılayaz
Dr. Öğr. Üyesi
Fırat Üniversitesi
Yayın
9
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
6
9
Yayın
2
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
0000-0003-1600-6987
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Fırat Üniversitesi
Yayınlar
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Şeyma Aksakal Taşkıran
,
Ömer Yılayaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.1445203
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
238
0
FAVORİ
238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama ve Fen Başarılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Songül Akbalık
,
Ömer Yılayaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
719
0
FAVORİ
719
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi “İnsan ve Çevre” Ünitesinin İşbirlikli Öğrenme Modeliyle Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi.
Yazarlar:
Ömer Yılayaz
,
Şeyma Barata Aksoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.724374
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
692
0
FAVORİ
692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Etkinliklerinde Sanata Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Şeyma Aksakal
,
Ömer Yılayaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.488957
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1601
0
FAVORİ
1601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CHLORPYRİFOS ETHYL (PESTİSİT;İNSEKTİSİT)’İN Barbus rajanorum mystaseus (HECKEL,1843) ÜZERİNDEKİ GENOTOKSİK ETKİLERİNİN ERİTROSİT MİKRONUKLEUS TESTİ İLE BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ömer Yılayaz
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
377
0
FAVORİ
377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CHLORPYRİFOS ETHYL (İNSEKTİSİT)’İN Capoeta trutta (HECKEL, 1843) ÜZERİNDEKİ GENOTOKSİK ETKİSİNİN ERİTROSİT MİKRONUKLEUS TESTİ İLE BELİRLENMESİ
Yazarlar:
ÖMER Yılayaz
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
278
0
FAVORİ
278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ENZİMLERLE İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI
Yazarlar:
İrfan Emre
,
Ömer Yılayaz
Yayın Bilgisi: 2006 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2448
0
FAVORİ
2448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PARATHİON METHYL (İNSEKTİSİT)’İN Capoeta trutta (HECKEL, 1843) ÜZERİNDEKİ GENOTOKSİK ETKİSİNİN ERİTROSİT MİKRONUKLEUS TESTİ İLE BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ömer Yılayaz
Yayın Bilgisi: 2006 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
220
0
FAVORİ
220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PARATHİON METHYL (İNSEKTİSİT)’İN Barbus rajanorum mystaceus (HECKEL,1843) ÜZERİNDEKİ GENOTOKSİK ETKİSİNİN ERİTROSİT MİKRONUKLEUS TESTİ İLE BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ömer Yılayaz
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
428
0
FAVORİ
428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Hakemlik
Hakkari Review
Journal of Science and Technology of Dumlupınar University
Yayınlar
7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi “İnsan ve Çevre” Ünitesinin İşbirlikli Öğrenme Modeliyle Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi.
Yazarlar:
Ömer Yılayaz
,
Şeyma Barata Aksoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.724374
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
692
4
ATIF
0
FAVORİ
692
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Etkinliklerinde Sanata Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Şeyma Aksakal
,
Ömer Yılayaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.488957
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1601
2
ATIF
0
FAVORİ
1601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat