Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Rizhal Hendi Ristanto
Dr.
Biology Education, Universitas Negeri Jakarta, Indonesia
Yayın
5
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
25
5
Yayın
2
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
0000-0001-8655-2030
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Biology Education, Universitas Negeri Jakarta, Indonesia
Yayınlar
Critical Thinking Skills of Environmental Changes: A Biological Instruction Using Guided Discovery Learning-Argument Mapping (GDL-AM)
Yazarlar:
Rizhal Rıstanto
,
Arin Sabrina
,
Ratna Komala
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.10.9.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1542
0
FAVORİ
1542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conceptual Understanding of Excretory System: Implementing Cooperative Integrated Reading and Composition Based on Scientific Approach
Yazarlar:
Rizhal Rıstanto
, Sri Rahayu, Sri Mutmainah
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.2.8.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1467
0
FAVORİ
1467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biology reading literacy: measurement and empowerment through circ learning model
Yazarlar:
Rizhal Ristanto
, Ericka Darmawan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.679378
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
983
0
FAVORİ
983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Conceptual Understanding of Botany and Metacognitive Skill in Pre-Service Biology Teacher in Jakarta, Indonesia
Yazarlar:
Rizhal Ristanto
, Puji Lestari, Mieke Miarsyah
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.515978
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
951
0
FAVORİ
951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Potential of Cooperative Integrated Reading and Composition in Biology Learning at Higher Education
Yazarlar:
Rizhal Hendi Ristanto
, Siti Zubaidah, Mohamad Amin, Fatchur Rohman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.376727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1906
0
FAVORİ
1906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Educational Research Review
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Participatory Educational Research
Hakemlik
Turkish Online Journal of Distance Education
Yayınlar
Critical Thinking Skills of Environmental Changes: A Biological Instruction Using Guided Discovery Learning-Argument Mapping (GDL-AM)
Yazarlar:
Rizhal Rıstanto
,
Arin Sabrina
,
Ratna Komala
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.10.9.1
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1542
6
ATIF
0
FAVORİ
1542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Conceptual Understanding of Excretory System: Implementing Cooperative Integrated Reading and Composition Based on Scientific Approach
Yazarlar:
Rizhal Rıstanto
, Sri Rahayu, Sri Mutmainah
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.2.8.1
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1467
2
ATIF
0
FAVORİ
1467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biology reading literacy: measurement and empowerment through circ learning model
Yazarlar:
Rizhal Ristanto
, Ericka Darmawan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.679378
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
983
2
ATIF
0
FAVORİ
983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analysis of Conceptual Understanding of Botany and Metacognitive Skill in Pre-Service Biology Teacher in Jakarta, Indonesia
Yazarlar:
Rizhal Ristanto
, Puji Lestari, Mieke Miarsyah
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.515978
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
951
11
ATIF
0
FAVORİ
951
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Potential of Cooperative Integrated Reading and Composition in Biology Learning at Higher Education
Yazarlar:
Rizhal Hendi Ristanto
, Siti Zubaidah, Mohamad Amin, Fatchur Rohman
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.376727
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1906
4
ATIF
0
FAVORİ
1906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat