Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Roy Venketsamy
Dr.
University of Free State
Yayın
7
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
28
7
Yayın
0
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
University of Free State
Yayınlar
Exploring the teacher-learner ratio and its effect on invitational teaching and learning: A South African study
Yazarlar:
Roy Venketsamy
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1237615
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2699
0
FAVORİ
2699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Implementing Japanese lesson study as a professional development tool in South Africa
Yazarlar:
Roy Venketsamy
,
Zijing Hu
,
Erika Helmbold
,
Pritee Auckloo
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1129982
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring students' experiences of interprofessional education to improve quality learning outcomes
Yazarlar:
Zijing Hu
,
Roy Venketsamy
,
Radmila Razlog
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1126020
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
0
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring students’ views on clinical simulation in the acupuncture programme at a South African university
Yazarlar:
Zijing Hu
,
Roy Venketsamy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1092471
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
544
0
FAVORİ
544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring challenges experienced by foundation phase teachers in using technology for teaching and learning : a South African case study
Yazarlar:
Roy Venketsamy
,
Zijing Hu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1085660
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4199
0
FAVORİ
4199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers' needs for instructional support at early number sense: analysis in terms of (lens) the concerned based model for teacher development
Yazarlar:
Roy Venketsamy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1053458
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1125
0
FAVORİ
1125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Creating and leading a learning environment in diverse Foundation Phase classrooms in a South African school
Yazarlar:
Roy Venketsamy
, Lyndsey Smart, Zijing Hu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1012179
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1266
0
FAVORİ
1266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Exploring the teacher-learner ratio and its effect on invitational teaching and learning: A South African study
Yazarlar:
Roy Venketsamy
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1237615
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2699
1
ATIF
0
FAVORİ
2699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Implementing Japanese lesson study as a professional development tool in South Africa
Yazarlar:
Roy Venketsamy
,
Zijing Hu
,
Erika Helmbold
,
Pritee Auckloo
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1129982
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1172
6
ATIF
0
FAVORİ
1172
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring students' experiences of interprofessional education to improve quality learning outcomes
Yazarlar:
Zijing Hu
,
Roy Venketsamy
,
Radmila Razlog
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1126020
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
4
ATIF
0
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring students’ views on clinical simulation in the acupuncture programme at a South African university
Yazarlar:
Zijing Hu
,
Roy Venketsamy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1092471
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
544
5
ATIF
0
FAVORİ
544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring challenges experienced by foundation phase teachers in using technology for teaching and learning : a South African case study
Yazarlar:
Roy Venketsamy
,
Zijing Hu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1085660
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4199
7
ATIF
0
FAVORİ
4199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers' needs for instructional support at early number sense: analysis in terms of (lens) the concerned based model for teacher development
Yazarlar:
Roy Venketsamy
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1053458
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1125
1
ATIF
0
FAVORİ
1125
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Creating and leading a learning environment in diverse Foundation Phase classrooms in a South African school
Yazarlar:
Roy Venketsamy
, Lyndsey Smart, Zijing Hu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1012179
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1266
4
ATIF
0
FAVORİ
1266
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat