Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Zijing HU
Zijing HU
Dr.
University of Johannesburg
0000-0002-9752-4163
Yayın
7
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
9
0000-0002-9752-4163
7
Yayın
0
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sağlık Bilimleri
Kurum
University of Johannesburg
Yayınlar
Assessment in a health science programme at a South African university: views and experiences of students
Yazarlar:
Zijing HU
, Roy VENKETSAMY
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1264118
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
160
0
FAVORİ
160
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The use of game-based learning to enhance student engagement in the acupuncture programme: South African students’ opinions
Yazarlar:
Zijing HU
,
Radmila RAZLOG
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1277401
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
364
0
FAVORİ
364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The risk stratification of the diabetic foot and foot neuropathy in patients in the greater Durban area
Yazarlar:
Luke-atreyu VENKETSAMY
,
Zijing HU
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Psychology Research on Education and Social Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
81
0
FAVORİ
81
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Implementing Japanese lesson study as a professional development tool in South Africa
Yazarlar:
Roy VENKETSAMY
,
Zijing HU
,
Erika HELMBOLD
,
Pritee AUCKLOO
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1129982
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
0
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring students' experiences of interprofessional education to improve quality learning outcomes
Yazarlar:
Zijing HU
,
Roy VENKETSAMY
,
Radmila RAZLOG
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1126020
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
388
0
FAVORİ
388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring challenges experienced by foundation phase teachers in using technology for teaching and learning : a South African case study
Yazarlar:
Roy VENKETSAMY
,
Zijing HU
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1085660
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2137
0
FAVORİ
2137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring students’ views on clinical simulation in the acupuncture programme at a South African university
Yazarlar:
Zijing HU
,
Roy VENKETSAMY
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1092471
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
335
0
FAVORİ
335
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Psychology Research on Education and Social Sciences
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Implementing Japanese lesson study as a professional development tool in South Africa
Yazarlar:
Roy VENKETSAMY
,
Zijing HU
,
Erika HELMBOLD
,
Pritee AUCKLOO
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1129982
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
1
ATIF
0
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring students' experiences of interprofessional education to improve quality learning outcomes
Yazarlar:
Zijing HU
,
Roy VENKETSAMY
,
Radmila RAZLOG
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1126020
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
388
2
ATIF
0
FAVORİ
388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring challenges experienced by foundation phase teachers in using technology for teaching and learning : a South African case study
Yazarlar:
Roy VENKETSAMY
,
Zijing HU
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1085660
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2137
4
ATIF
0
FAVORİ
2137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring students’ views on clinical simulation in the acupuncture programme at a South African university
Yazarlar:
Zijing HU
,
Roy VENKETSAMY
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1092471
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
335
2
ATIF
0
FAVORİ
335
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat