Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serenay Başalev Acar
Arş. Gör.
İstanbul Aydın Üniversitesi
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
1
3
Yayın
0
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0003-0496-6139
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
İstanbul Aydın Üniversitesi
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Dijital Teknolojileri Eğitsel Amaçla Kullanımı: Dokümantasyon, Değerlendirme, Veli Katılımı ve İletişimi
Yazarlar:
Serenay Başalev Acar
,
Emine Ferda Bedel
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
152
0
FAVORİ
152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Soru Sorma Stratejileri Farkındalığı Ölçeği’nin Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yilmaz Soysal
,
Serenay Başalev
,
Somayyeh Radmard
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2392
0
FAVORİ
2392
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf İçi Etkileşim Örüntülerinin İncelenmesi: Sınıf Söylemi Analizi Yaklaşımı
Yazarlar:
Serenay Başalev
,
Yilmaz Soysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.816264
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1840
0
FAVORİ
1840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academy Journal of Educational Sciences
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editör Yardımcısı
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sınıf İçi Etkileşim Örüntülerinin İncelenmesi: Sınıf Söylemi Analizi Yaklaşımı
Yazarlar:
Serenay Başalev
,
Yilmaz Soysal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Academy Journal of Educational Sciences
DOI: 10.31805/acjes.816264
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1840
2
ATIF
0
FAVORİ
1840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat