Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Seçil Erökten
Prof. Dr.
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
3
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
8
3
Yayın
3
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0002-3149-5267
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Karikatürlerle Zenginleştirilmiş Fen Bilimleri Öğretiminin Öğrenci Başarısına ve Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Derya Kocakavak
,
Seçil Erökten
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.694569
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1577
0
FAVORİ
1577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Kimya Dersine Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Seçil Erökten
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.275803
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
0
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bölgelere Göre Öğrencilerde Çevre Bilincinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Seçil Erökten
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1649
0
FAVORİ
1649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Assessment Tools in Education
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Öğretmen Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Karikatürlerle Zenginleştirilmiş Fen Bilimleri Öğretiminin Öğrenci Başarısına ve Tutumuna Etkisi
Yazarlar:
Derya Kocakavak
,
Seçil Erökten
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.694569
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1577
1
ATIF
0
FAVORİ
1577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Kimya Dersine Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Seçil Erökten
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.275803
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1093
1
ATIF
0
FAVORİ
1093
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat