Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Selda Demirkol
Akademik Ünvanı Yok
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
4
2
Yayın
0
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
0000-0001-8990-832X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Hizmetiçi Eğitim
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Yayınlar
Illuminating The Path: Investigating the Relationship Between the Teachers' Curriculum Literacy and Attitudes toward Professional Development
Yazarlar:
Selda Demirkol
,
Levent Ertuna
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.25.33.12.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
0
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Subhan Ekşioğlu
,
Zeynep Demirtaş
,
Selda Demirkol
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.357691
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2290
0
FAVORİ
2290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Participatory Educational Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Düzeylerine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Subhan Ekşioğlu
,
Zeynep Demirtaş
,
Selda Demirkol
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.357691
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2290
4
ATIF
0
FAVORİ
2290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI