Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serdar Erkuş
Uzman
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
9
2
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
0000-0001-5159-0248
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
İstatistik
mühendislik
Kurum
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayınlar
Matematik Laboratuvar Uygulamalarının Sınıf ve Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Matematik Başarı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Cemil İnan,
Serdar Erkuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.697210
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
833
0
FAVORİ
833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3-6 Yaş Arası Çocukların Temel Matematiksel Kavram Gelişimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cemil İnan
,
Serdar Erkuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.586786
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3872
0
FAVORİ
3872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Kastamonu Eğitim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Matematik Laboratuvar Uygulamalarının Sınıf ve Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Matematik Başarı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Cemil İnan,
Serdar Erkuş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.697210
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
833
1
ATIF
0
FAVORİ
833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3-6 Yaş Arası Çocukların Temel Matematiksel Kavram Gelişimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Cemil İnan
,
Serdar Erkuş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.586786
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3872
2
ATIF
0
FAVORİ
3872
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat