Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Semra Sungur
Yayın
4
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
5
4
Yayın
1
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
Yayınlar
Okul öncesi dönemi çocuklarının dijital medya kullanımları ve öz-düzenleme becerisi
Yazarlar:
Begüm Canaslan
,
Semra Sungur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.889549
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1909
0
FAVORİ
1909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci Katılımı Ölçeği’nin Fen Bilimleri Dersi için Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Melike Uçar
,
Semra Sungur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466419
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
364
0
FAVORİ
364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Analiz Dersindeki Akış Deneyimi, Akademik Erteleme Davranışı ve Akademik Başarısı Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar: Aysenur Alp,
Semra Sungur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
0
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Ortamının Öğrencilerin Öz-Düzenleme Becerileri ve Fen Başarıları Üzerindeki Rolü
Yazarlar:
Semra Sungur
, Savaş Güngören
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1111
0
FAVORİ
1111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eurasian Journal of Educational Research
İlköğretim Online
Turkish Journal of Education
Editörlük
International Journal Of Biology Education
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
International Journal Of Biology Education
Hakemlik
Turkish Journal of Water Science and Management
Yayınlar
Okul öncesi dönemi çocuklarının dijital medya kullanımları ve öz-düzenleme becerisi
Yazarlar:
Begüm Canaslan
,
Semra Sungur
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.889549
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1909
5
ATIF
0
FAVORİ
1909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat