avatar
Yavuz Yıldız Prof. Dr. ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Yayın 6 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 1
6 Yayın
5 Hakemlik
1 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Spor Faaliyetleri Yönetimi Spor ve Rekreasyon Spor ve Dinlence İşletmeciliği

Kurum

ALANYA ALAADDİN KEYKUBAT ÜNİVERSİTESİ, SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Futbol Takımlarında Tüketici Temelli Marka Değeri: Bir Model Önerisi
Yazarlar: Yavuz Yıldız , Canan Ay, Selhan Özbey
Yayın Bilgisi: 2012 , Ege Akademik Bakış Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1029

0

1

1029

1

1

485

Yavaş Turizm ve Rekreasyon
DOI: 10.56639/jsar.1307995
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 747

0

1

747

Yayınlar

Spor Eğitimi Veren Yükseköğretim Kurumlarında Kraliçe Arı Sendromu
DOI: 10.56639/jsar.1416534
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 548

0

548

Yavaş Turizm ve Rekreasyon
DOI: 10.56639/jsar.1307995
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 747

1

747

1

485

0

532

Futbol Takımlarında Tüketici Temelli Marka Değeri: Bir Model Önerisi
Yazarlar: Yavuz Yıldız , Canan Ay, Selhan Özbey
Yayın Bilgisi: 2012 , Ege Akademik Bakış Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1029

1

1029

TV REKLAMLARINDA SPOR İMAJININ KULLANILMASI VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar: Yavuz Yıldız , Fırat Çetinöz, Yılmaz Kaplan, Mustafa Türkmen
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2100

0

2100

Yayınlar

1

1

485

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.