• Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Dergilerim Araştırmalarım  (Beta) Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş

Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi

Cilt: 25 - Sayı: 2, 2.09.2015

Yıl: 2008

Özgün Çalışma

Araştırma Makalesi

1. Öğretmen Düşünme Stilleri Ölçeği‟nin Türkçe‟ye Uyarlanması ve Geçerlik - Güvenirlik Çalışması

Müzeyyen SEVİNÇ Birsen PALUT

Sayfa: 1-19
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Araştırma Makalesi

2. Lisans Öğrencilerinin Kuram (Teori) Kavramını Algılayışları

Özgür TAŞKIN Elif OMCA ÇOBANOĞLU Zeki APAYDIN Hakan ÇOBANOĞLU Bahar YILMAZ Birgül ŞAHİN

Sayfa: 35-51
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

3. Matematik Öğretiminde Problem Çözme Stratejisi Olarak Canlandırma Kullanılmasının Öğrenci Başarısına ve Hatırlama Düzeyine Etkisi

İşıl TANRISEVEN ÜREDİ Sare ŞENGÜL Ayla GÜRDAL

Sayfa: 21-33
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

Araştırma Makalesi

4. Üniversite Öğrencilerinin Matematik Başarıları ile Algıladıkları Problem Çözme Becerileri, Özyeterlik Algıları, Bilişüstü Özdüzenleme Stratejileri ve ÖSS Sayısal Puanları Arasındaki Açıklayıcı ve Yordayıcı İlişkiler Örüntüsü

Bülent ALCI Münire ERDEN Ali BAYKAL

Sayfa: 53-68
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 20 Sayı: 2, 1.09.2015
    • Cilt: 25 Sayı: 1, 2.09.2015
    • Cilt: 25 Sayı: 2, 2.09.2015
    • Cilt: 26 Sayı: 2, 2.09.2015
    • Cilt: 21 Sayı: 2, 2.09.2015

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.