Sare Şengül profil resmi
Sare Şengül Prof. Dr. Atatürk Eğitim Fakültesi
Yayın 17 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 21 TR Dizin Atıf 105
17 Yayın
13 Hakemlik
21 CrossRef Atıf
105 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi Araştırmacının ilgi alanları arasında matematik alanında; diferensiyel denklemler, matematik eğitimi alanında kavramsal öğrenme, matematiksel anlama düzeylerinin değerlendirilmesi (zihin haritalarının oluşturulması) , matematikte ispat ve ispat şemaları, anlama ve düşünme yollarının analizi, sayı hissi, bağlamsal ve senaryo temelli kavram karikatürleri, öğretmen müdahaleleri, problem çözme ve kurma, matematikte zihin alışkanlıkları, matematikte üstbilişin geliştirilmesi ve bireysel farklılıkları bulunan çocuklarda problem çözme konuları yer almaktadır.

Kurum

Atatürk Eğitim Fakültesi

Popüler Yayınları

1

2

629

7

1

4224

2

1

6751

4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI HİSSİ İLE MATEMATİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: SITKI Çekirdekçi, SARE Şengül , M. CİHANGİR Doğan
Yayın Bilgisi: 2016 , Qualitative Studies
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3653

0

1

3653

Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Rasyonel Sayılara İlişkin Zihin Haritaları: Pirie-Kieren Teorisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1141497
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 400

0

400

0

494

0

1175

2

629

Matematik Eğitiminde Öz Yeterlilik Araştırmalarının İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.731028
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2422

0

2422

0

1259

0

1638

4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI HİSSİ İLE MATEMATİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: SITKI Çekirdekçi, SARE Şengül , M. CİHANGİR Doğan
Yayın Bilgisi: 2016 , Qualitative Studies
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3653

1

3653

1

6751

0

9078

0

1654

Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Rasyonel Sayılara İlişkin Zihin Haritaları: Pirie-Kieren Teorisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1141497
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 400

1

0

400

1

0

406

2

0

774

1

2

629

Matematik Eğitiminde Öz Yeterlilik Araştırmalarının İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.731028
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2422

3

0

2422

2

0

1259

Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutumuna Etkisi
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2503
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1638

1

0

1638

2

1

6751

7

1

4224

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.