Cilt: 8 Sayı: 2, 30.12.2020

Yıl: 2020
Doç. Dr. Fatih KOÇ KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ
Reklam Araştırmaları, Pazarlama, Hizmet Pazarlaması, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Pazarlama Araştırma Metodolojisi, Reklam, Tüketici Davranışı
Doç. Dr. Hüseyin KAYA İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet GÜNLÜK MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ 0000-0001-9665-7557
Muhasebe, Denetim ve Mali Sorumluluk, Denetim ve Mali Sorumluluk, Finansal Muhasebe, İç Denetim, İç Kontrol, Kurumsal Yönetişim, Yönetim Muhasebesi
Dr. Öğr. Üyesi Mustafa GÜNALAN Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi
İş ve Örgüt Sosyolojisi, Organizasyon ve Yönetim Teorisi, Örgüt Kültürü, Örgütsel Davranış