Cilt: 8 Sayı: 2, 1.06.2003

Yıl: 2003

Makaleler

 

5. Bilgi Teknolojilerinin Gıda Sektöründe Kullanımının Analizi

 

6. Turizm İşletmelerinde Kurumsal İmajı Oluşturan Faktörlere ve Kurumsal İletişimin Rolüne Yönelik İnceleme

 

7. Mamul Yaşam Seyri Maliyetlemesi

 

8. KDV Oranlarının Gelir Gruplarına Göre Dağılımının Ampirik Analizi

 

10. 1991-2002 Döneminde Bütçe Uygulama Sonuçlarının Karşılaştırmalı Analizi

 

13. Comparative Advantage of Turkey With Regard To The EU

 

14. Bölgesel Kalkınmada Öğrenme, Bilgi Birikimi Ve Yenilik: Türkiye İçin Bir Perspektif

 

15. Gelişmiş ve Gelişmekte Olan Ülkelerde Transfer Harcamalarının Gelişimi

 

17. Kurumsal İmaj Oluşturma Aracı Olarak Sponsorluk ve İnternet Uygulamaları

 

19. Yenilik Kavramı ve Teorik Temelleri

 

20. Osmanlı Devleti'nde Millet Sistemi ve Yahudi Milleti