Journal Boards

Chief Editor

Default avatar
Prof. Dr. Elif ÇELEBİ ÖNCÜ KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Web
Basic Training, Early Childhood Education

Editors

Education, Physics Education, Science Education
Levent Durdu
Assoc. Prof. Dr. Levent DURDU KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Web

Levent Durdu is a faculty member at Kocaeli University, Faculty of Education, Department of Computer Education and Instructional Technology. Durdu graduated from METU Computer Education Department in 2000, master's degree in Computer Education and Instructional Technology Education in 2003 and PhD in Computer Education and Instructional Technology Education in 2010. In 2021, he received the title of Associate Professor in the field of Computer Education and Instructional Technology. Durdu has been working on computer science education, instructional technologies and open and distance learning. In particular, he conducts research on technological pedagogical content knowledge, computational thinking, online learning environments and project-based learning.

Education, Curriculum Design Instructional Theories, Instructional Design, Instructional Technologies, Teacher Education and Professional Development of Educators, Educational Technology and Computing, Learning Sciences

Editorial Board

Default avatar
Assoc. Prof. Dr. Evren ŞUMUER KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Instructional Technologies
Default avatar
Assoc. Prof. Dr. Nuray GEDİK Eskişehir Teknik Üniversitesi Web
Instructional Design, Instructional Technologies, Teacher Education and Professional Development of Educators
Default avatar
Assoc. Prof. Dr. Hakan TURAN KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Curriculum Development in Education, Curriculum Evaluation in Education, Curriculum Design Instructional Theories, Philosophical and Social Foundations of Education, Comparative and Cross-Cultural Education
Default avatar
Prof. Dr. Bülent ALCI YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Education, Curriculum Development in Education
Default avatar
Asst. Prof. Dr. Neslihan Tuğçe ÖZYETER KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

English 

Turkish 

Open and Distance Learning, Measurement Theories and Applications in Education and Psychology, Scale Development, Cross-Cultural Scale Adaptation, Classroom Measurement Practices, National and International Success Comparisons
Fulya Baris Pekmezci
Assoc. Prof. Dr. Fulya BARİS PEKMEZCİ YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Open and Distance Learning, Measurement Theories and Applications in Education and Psychology, Scale Development, Cross-Cultural Scale Adaptation, Measurement and Evaluation in Education (Other), Statistical Analysis Methods
Default avatar
Asst. Prof. Dr. Münevver BAŞMAN MARMARA ÜNİVERSİTESİ, ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
Education, Measurement and Evaluation in Education (Other)
Soner Polat
Prof. Dr. Soner POLAT KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Education Management, Lifelong learning
Education Management
Default avatar
Asst. Prof. Dr. Doğan GÜLLÜ KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Science Education
Cansel Kadıoğlu Akbulut
Assoc. Prof. Dr. Cansel KADIOĞLU AKBULUT TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Doç. Dr. Cansel Kadıoğlu Akbulut, Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Or-taöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümü Kimya Eğitimi Anabilim Dalı’nın Lisansla Birleştirilmiş Tezsiz Yüksek Lisans Programı’ndan 2003 yılında mezun olmuştur. Orta Doğu Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Anabilim Dalı Kimya Eğitimi Doktora Programını 2014 yılında tamamlamıştır. Doktora süresince Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı (ÖYP) kapsamında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Eğitim Fakültesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Bölümünde araştırma görevlisi olarak çalışmıştır. Bu dönemde ÖYP desteği ile Kanada The University of British Columbia’da Prof. Dr. Nancy E. Perry ile “The Learning Kit” başlıklı projenin bir bölümünde çalışmıştır. 2015 yılı Şubat ayından bu yana Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı’nda öğretim üyesi olarak görevini sürdürmektedir. 03.03.2023 tarihinde Temel Eğitim (Fen Bilgisi Eğitimi) alanında Doçent unvanı almaya hak kazanmıştır. Araştırma konuları arasında; özdüzenleyici öğrenme; fen öğrenmeye yönelik motivasyon; özyeterlik inancı; hedef yönelimi; öğrenme stratejileri; bilimin doğası; fen eğitiminde epistemolojik inançlar ve fen eğitiminde teknoloji entegrasyonunu inceleyen çalışmalar yer almaktadır.

Education, Scale Development, Classroom Measurement Practices, Learning Theories, Curriculum Design Instructional Theories, Instructional Technologies, Teacher Education and Professional Development of Educators, Science and Mathematics Education, Chemistry Education, Science Education
Tugba Konaklı
Assoc. Prof. Dr. Tugba KONAKLI KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Education Management, Lifelong learning
Mehmet Altay
Assoc. Prof. Dr. Mehmet ALTAY KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
English As A Second Language, Language Acquisition, Linguistics, Lexicography and Semantics
Yunus Emre Akbana
Asst. Prof. Dr. Yunus Emre AKBANA KAHRAMANMARAS SUTCU IMAM UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION Web

Yunus Emre Akbana İngiliz Dili Eğitimi üzerine çalışmalar yürütmektedir.

English As A Second Language
Default avatar
Prof. Dr. Yusuf KOÇ KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Education, Mathematics Education
Default avatar
Assoc. Prof. Dr. Baki ŞAHİN MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi

Doçent Doktor Baki Şahin








Çalıştığı Birim
Kadro Birim


E-Posta Telefon


Eğitim Fakültesi
Eğitim Fakültesi / Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü / Matematik Eğitimi Abd
baki@mu.edu.tr 0 252 211 1801


ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makale

1- The Effects of a Professional Development Program for Technology Integrated Algebra Teaching - 2021

2- Yaratıcı Drama Yönteminin Öğretmen Adaylarının Matematik Temel Becerileri'ne İlişkin Görüşleri Üzerindeki Etkisi - 2018

3- Effect Of The Use Of Technology In Mathematics Course On Attitude A Meta Analysis Study - 2016

4- Opinions Of Teacher Candidates On The Gender Of Mathematics Teachers - 2015

5- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - 2013


SCI veya SCI Expanded, SSCI, AHCI dışındaki uluslararası indexler tarafından taranan dergilerde yayımlanan tam makale

1- İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersinde Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenmelerini Tahmin Eden Çeşitli Değişkenler ve Tahmin Etme Güçleri - 2001

2- İlköğretim 6. Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Çeşitli Değişkenlerin Öğrencilerin Duyuşsal Alanlarını Açıklama Gücü - 2000


Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1- İlköğretim 6. sınıf Fen Bilgisi Dersine İlişkin Bazı Değişkenlerin Öğrencilerin Duyuşsal Özelliklerini Açıklama Gücü - 2000

ULAKBİM tarafından taranan ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış makale

1- SORGULAMA TEMELLİ MATEMATİK YAKLAŞIMININ, ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİ GELİŞTİRMELERİNE ETKİSİ: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI - 2019

2- LEARNING MATHEMATICS WITH CREATIVE DRAMA - 2018

3- İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılmasına Karşı bakışlarının İncelenmesi - 2015

4- PASTA DİLİMLERİNİN FİYATI NE KADAR - 2015

5- Ortaöğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Başarılarının İncelenmesi - 2003


Ulusal hakemli dergilerde yayımlanmış tam makale

1- OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ - 2021

2- Öğretmen Yetiştirme Sisteminde Çocuk Hakları Bakımından Bir Değerlendirme : Kepirtepe Köy Enstitüsü Örneği. - 2006

3- İlköğretim 2. Sınıf Matematik Dersinde Toplama ve Çıkarma İşlem Tekniğinin Kavranmasında Sayıların Çözümlenmiş Şeklinden Yararlanmanın Erişiye Etkisi - 1998


Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1- Hazer, B., Şahin, T., Bozkurt, A.İ., Şahin, B. "Kimya Öğretiminde Kullanılan Tümevarım ve Tümdengelim İçerik Yaklaşımlarının Öğrencilerin 3 Farklı Ölçme Aracı Üzerindeki Başarılarına Etkisi" . H.Ü. Eğitim Fakültesi, 455-460, Ankara, 6-8 Eylül 2000. - 2000

Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1- Uzaktan Eğitimde Yaratıcı Drama Yönteminin Matematik Öğretiminde Kullanılmasına Bir
Örnek - 2021

2- Sınıf Öğretmenlerinin Geometri Öğretimine İlişkin Görüşleri - 2021

3- Comparisons of Instructional Approaches of Elementray SchoolMathematics Curricula of 1998 and 2009 - 2017

4- Matematik Öğretmenlerinin Matematik Problemi Kurma Süreçlerini Kullanmadaki Performansları - 2016

5- İlköğretim Matematik ve Sınıf Öğretmenlerinin Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi Silindir Problemi Örneği - 2015

6- İçerde Neler Oluyor: Yeni İlköğretim Matematik Programının Uygulandığı İlköğretim 1- 5.Sınıf Matematik Derslerinin İşlenişine Bir Bakış - 2007

7- Matematik Dersinde Kavram Haritası Yöntemini Kullanarak Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesine İlişkin Bir Araştırma - 2004


Uluslararası kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda poster şeklinde sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1- How Does Gender Affect The Preference of Being A Maths Teachers? Views From Pre- Service And In-Service Turkish Maths Teachers And Turkish Society. - 2009


Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü olarak sunulan ve tam metin olarak yayımlanan bildiri

1- Çakır, Ö.S., Şahin, B., Şahin, T. " Türkiye'de Farklı Coğrafi Bölgelerde Bulunan Okullardaki Öğrencilerin Fen Bilgisi Dersindeki Kişisel, Bilişsel, Duyuşsal ve Sosyal Açıdan Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi" . H.Ü. Eğitim Fakültesi, 201-206, Ankara, 6-8 Eylül 2000. - 2000

Ulusal kongre, sempozyum, panel, çalıştay gibi bilimsel, sanatsal toplantılarda sözlü sunulan ve özet metin olarak yayımlanan bildiri.

1- Sınıf Öğretmenliği 1. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Sayılar Öğrenme Alanındaki Okur Yazarlık Düzeyleri ile Kavram Yanılgıları - 2013

2- Toplumda Matematik - 2013

3- Anadolu Güzel sanatlar Lisesi Öğrencilerinin Matematik ve Müzik Arasındaki İlişkileri Bilmelerinin Matematik Öğrenmelerine Etkisi Nedir? - 2008

4- İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Programında Okutulmakta Olan Temel Matematik
Derslerinin İçerikleri İle Öğretim Yöntemlerine Eleştirel Bir Bakış13-15 Eylül 2006. - 2006

5- 1. Bulut, S., Şahin, B. "Orta Öğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Yeterliliklerinin İncelenmesi" . H.Ü. Eğitim Fakültesi, Ankara, 6-8 Ekim 2000. - 2000

6- İlköğretim Fen Bilgisi Dersine Yönelik Tutum Ölçeği - 1998


Alanında tanınmış ulusal yayınevlerince yayımlanan kitaplarda bölüm yazarlığı

1- Türkiye'de Matematik Eğitimi: Sorunlar, Çözüm Önerileri ve İyi Örnekler/Ortaokullarda Matematiksel Kavramları Öğrenirken ve Öğretirken Yaşanan Sorunlar - 2023

2- İlkokulda Drama Uygulama Örnekleri/Matematik Dersinde Drama Uygulamaları - 2021 3- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - 2014
4- Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - 2009


SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde hakemlik

1- Eğitim Araştırmaları(Eurasian Journal of Educational Research) - 2022


SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indexlerde taranan
dergilerde hakemlik

1- Turkish Journal of Education(Turje) - 2015


Uluslararası projeler ile kamu veya özel teşekküllerce desteklenen ulusal projelerde
hakemlik, izleyicilik ve panelistlik

1- ATED(Araştırma Temelli Etkinlik Dergisi) - 2016

Alanında yurtiçinde yayımlanan kitap editörlüğü

1- 7. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı, Pasifik Yayıncılık, Eylül 2007 / Ankara - 2007
2- 7. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı, Pasifik Yayıncılık, Eylül 2007 / Ankara - 2007 3- 5. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB,
Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

4- 5. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-
Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

5- 5. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-
Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

6- 4. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB,
Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

7- 4. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-
Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

8- 4. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-
Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

9- 3. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB,
Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

10- 3. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül
2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

11- 3. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-
Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

12- 2. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB,
Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

13- 2. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül
2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

14- 2. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-
Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

15- 1. Sınıf İlköğretim Matematik Öğretmen Kılavuz Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB,
Eylül 2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

16- 1. Sınıf İlköğretim Matematik Çalışma Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül
2004-Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

17- 1. Sınıf İlköğretim Matematik Ders Kitabı (Doç.Dr.Safure Bulut ile), MEB, Eylül 2004-
Ağustos 2005 Talim Terbiye Kurulu Başkanlığı /Ankara - 2005

TÜBİTAK, TÜBA, KOSGEB, (1002 ve 3001 hariç tüm projeler)SBB, Bakanlıklar vb. kamu kurumları veya özel kuruluşlarca desteklenen ve tamamlanan projede görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1- Drama Temelli Aktif Öğretim Yöntemleri ile Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmenlik Becerilerinin Geliştirilmesi . - 2015


TÜBİTAK 1002 veya 3001 kapsamında desteklenen ve tamamlanan projelerde görev (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1- Teknolojinin Cebir Öğretimine Entegrasyonu - 2014


Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) yürütücülük

1- İlkokulda Van Hiele Geometrik Gelişim Düzeylerini kullanarak Yapılan Geometri Öğretimlerinin Etkililiği - 2022


Tamamlanmış Bilimsel Araştırma Projelerinde (BAP) görev alma (araştırmacı, eğitmen, danışman vb. olarak)

1- Japon Ders Araştırması Türkiye'de Nasıl Çalışır? - 2016


Bölüm başkan yardımcılığı ve anabilim dalı başkanlığı (her yıl için) 1- İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı ABD Başkanlığı - 2023 2- İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı ABD Başkanlığı - 2022 3- Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı - 2008
4- Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı - 2007 5- Okul Öncesi Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Başkanlığı - 2006

Alanı ile ilgili olarak; ulusal panel, konferans, seminer, kurs, açık oturum ve söyleşi gibi etkinliklerde davetli konuşmacı ya da panelist olarak görev almak.

1- Müzik ve Matematik - 2008

2- Değişen Matematik Dersi Müfredatı - 2007

3- Yenilenen İlköğretim Matematik Programlarını Paylaşım - 2006

SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf.

4- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:1

13- Ortaöğretim Öğrencilerinin ve Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Kavramları ile İlgili Başarılarının İncelenmesi - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:1

22- Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı:1

ÜAK Tarafından Kabul edilmiş olan uluslararası alan indeksleri tarafından taranan dergilerde yayınlanan tam makalelerde yapılan atıf

1- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:2

2- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:5

3- The Effects of a Professional Development Program for Technology Integrated Algebra
Teaching - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:2

4- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:3

5- OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE
YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:1

6- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:1

7- The Effects of a Professional Development Program for Technology Integrated Algebra
Teaching - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:6

9- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:6

10- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:2

11- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:6

12- SORGULAMA TEMELLİ MATEMATİK YAKLAŞIMININ, ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİKSEL DÜŞÜNME SÜREÇLERİNİ GELİŞTİRMELERİNE ETKİSİ: BİR EYLEM
ARAŞTIRMASI - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:1

18- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:3

19- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:2

20- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı:2

21- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı:1

22- Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı:3

23- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı:2


SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI tarafından taranan dergilerde olmak üzere adayın yazar olarak yer almadığı SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışında
taranan yayınlarda adayın eserlerine yapılan atıf

SCI veya SCI-Expanded, SSCI ve AHCI dışındaki uluslararası indekslerde taranan
dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

1- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:2

2- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:1

6- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:5

9- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:9

10- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:5

11- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:4

16- Opinions Of Teacher Candidates On The Gender Of Mathematics Teachers - Atıf Yılı:
2019 Atıf Sayısı:1

17- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:4

18- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:5

19- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:7

20- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2017 Atıf Sayısı:1

21- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2016 Atıf Sayısı:3

24- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2014 Atıf Sayısı:1

Ulusal hakemli dergilerde adayın yazar olarak yer almadığı yayınlarda, adayın eserlerine yapılan atıf.

2- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2023 Atıf Sayısı:4 4- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:4
5- OYUNLA ÖĞRETİMİN SAYMA VE OLASILIK BAŞARISINA VE MATEMATİK DERSİNE
YÖNELİK TUTUMA ETKİSİ - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:1

6- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2022 Atıf Sayısı:2

8- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2021 Atıf Sayısı:7

10- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:2

11- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2020 Atıf Sayısı:1 14- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:7
15- Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:1

17- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2019 Atıf Sayısı:1

18- Öğretmen Adaylarının "Matematik Öğretmeni", "Matematik" ve "Matematik Dersi" Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:1

19- Bilimsel Araştırma Yöntemleri/Metadoloji - Atıf Yılı: 2018 Atıf Sayısı:1

22- Bilimsel Araştırma Yöntemleri (Bölüm: Metadoloji), Editör: Prof.Dr. Abdullah Tanrıöğen, Şubat 2009, Anı yayıncılık/ANKARA - Atıf Yılı: 2015 Atıf Sayısı:3


Yurtdışında yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında adayın eserlerine yapılan atıf


Yurtiçinde yayımlanan, adayın yazar olarak yer almadığı kitaplarda veya bildiri kitaplarında, adayın eserlerine yapılan atıf.

Mathematics Education
Default avatar
Asst. Prof. Dr. Esra ÜNLÜER KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Early Childhood Education
Default avatar
Dr. Hande USBAŞ KAYA İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Basic Training, Early Childhood Education
Default avatar
Assoc. Prof. Dr. Zeynep AYDIN SÜNBÜL KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Psychological Counseling and Guidance, Psychological Counseling Education, Psychological Counseling and Guidance (Other), Mental Disability Education
Gülefşan Özge Kalaycı
Asst. Prof. Dr. Gülefşan Özge KALAYCI ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Speech Handicapped Education, Mental Disability Education, Autism and Spectrum Disorder Education
Fidan Güneş Gürgör Kılıç
Asst. Prof. Dr. Fidan Güneş GÜRGÖR KILIÇ İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Web

Dr. Öğretim Üyesi Fidan Güneş GÜRGÖR KILIÇ, 2009 yılında Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Zihin Engelliler Öğretmenliği Programı’nı bitirdi. 2009-2012 yılları arasında Millî Eğitim Bakanlığı’na bağlı kurumlarda özel eğitim öğretmeni olarak görev yaptı. 2012-2016 yılları arasında Anadolu Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü Zihin Engelliler Programı’nda araştırma görevlisi olarak çalıştı. 2016-2021 yılları arasında Eskişehir ve İzmir’de özel gereksinimli çocuklara bireysel eğitim verdi ve aile danışmanlığı yaptı. Ocak 2020 yılında, “Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Meslek İsimlerinin Öğretiminde Yapılandırılmış ve Gömülü Öğretimle Sunulan Ayrık Denemelerle Öğretim Uygulamalarının Etkililikleri ve Verimlilikleri” konulu doktora tezini sundu. 2021 yılından itibaren ise İstanbul Kültür Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü’nde Dr. Öğretim Üyesi olarak görev yapmaktadır. Dr. Öğretim Üyesi Fidan Güneş GÜRGÖR KILIÇ’ın ilgi alanları arasında  özel gereksinimli bireyler ve etkili öğretim yöntemleri, kapsayıcı eğitim, mülteci özel gereksinimli çocuklar ve çokkültürlülük, aile eğitimi, özel gereksinimli bireyler ve mesleki eğitim, özel gereksinimli bireylerin geçiş süreçlerinin planlanması,özel eğitimde değerlendirme süreçleri,doğa temelli eğitim uygulamaları ve çocuk hakları ve cinsel eğitim/ihmal ve istismardan korunma yolları bulunmaktadır.

Special Education and Disabled Education, Multi Disabled Education, Education for Autistic Children, Mental Disability Education, Autism and Spectrum Disorder Education, Special Education and Disability (Other)
Osman Nejat Akfırat
Assoc. Prof. Dr. Osman Nejat AKFIRAT KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Ankara Üniversitesi EBF, Eğitimde Psikolojik Hizmetler Bölümü’nden 1987 yılında mezun oldu. Aynı üniversiteden Psikometri alanında 2002’de yüksek lisansını, 2010 yılında Eğitim Psikolojisi programında doktorasını tamamladı. Ulusal ve uluslararası alanda makaleleri ve proje çalışmaları, kitap ve kitap bölümleri bulunmaktadır. Halen Kocaeli Üniversitesi Eğitim Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık anabilim dalında öğretim üyesi olarak çalışmaktadır. Aynı zamanda Öğrenme Meraklıları Eğitim Kooperatifi paydaşı ve Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği Kocaeli temsilcisidir.

Psychological Counseling and Guidance, Developmental Psychology, Educational Psychology
Suat Kılıçarslan
Assoc. Prof. Dr. Suat KILIÇARSLAN NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı
Education, Psychological Counseling and Guidance, Family Counseling, School Counseling, Communication Psychology, Community Psychology, Applied and Developmental Psychology, Educational Psychology
Birsen Berfu Akaydın
Asst. Prof. Dr. Birsen Berfu AKAYDIN KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Classroom Education, Primary Education, Social Studies Education
Halil Çokçalışkan
Asst. Prof. Dr. Halil ÇOKÇALIŞKAN MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Classroom Education, Science Education, Creative Drama Education
Hülya Çevirme
Asst. Prof. Dr. Hülya ÇEVİRME KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Turkish Folklore (Other), Turkish Education
Default avatar
Assoc. Prof. Dr. Yasemin UZUN ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ Web
Turkish and Social Sciences Education, Turkish Education

Language Editors

Cansu Aykut Kolay
Asst. Prof. Dr. Cansu AYKUT KOLAY KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
I completed my undergraduate education in foreign language education department at Bogazici University/Istanbul/Turkey. Currently, I am going on my M.A. degree at Kocaeli University in English language teaching department and working as a full-time research assistant at the very same department. Discourse analysis, data-driven learning, second language acquisition and sociolinguistic are among my research interests.
English As A Second Language
Büşra Gölbaşı
Res. Assist. Büşra GÖLBAŞI KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Turkish Education
Default avatar
Instructor Çağlayan ERDÖNMEZ KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
English As A Second Language

Layout Design

Default avatar
Asst. Prof. Dr. Yaser ARSLAN KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Education Management, Leadership in Education
Default avatar
Res. Assist. Ufuk SARIDEDE KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Education
Last Update Time: 10/6/25