Dr. Tolga TOPCUBAŞI, lisans eğitimini 2007-2011 yılları arasında Mersin Üniversitesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği programında tamamladı. 2012-2015 yılları arasında ise Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Anabilim Dalı Sınıf Öğretmenliği tezli yüksek lisans programında yüksek lisans eğitimini tamamladı. Yüksek lisans tezinde farklılıklara saygı eğitim programının öğrencilerin farklılıklara saygı tutumu düzeylerine etkisini inceledi. Doktorasını 2015-2020 yılları arasında Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Anabilim Dalı Sınıf Öğretmenliği programında yapmıştır. Doktora tezinin konusu ise hayat bilgisi dersinde gazete haberleriyle desteklenmiş örnek olay yönteminin etkililiğine yönelik bir eylem araştırmasıdır. 2011 yılından itibaren MEB’e bağlı okullarda ve BİLSEM' de sınıf öğretmeni olarak görev yapmıştır. 2022 yılı Haziran ayı itibariyle İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı’nda Doktor Öğretim Üyesi olarak çalışmalarını sürdürmektedir. Çalışma alanları; hayat bilgisi eğitimi, sosyal bilgiler eğitimi, değerler eğitimi ve temel eğitimdir.
Gökay AÇIKYILDIZ, lisans eğitimini Abant İzzet Baysal Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Matematik (İngilizce) bölümünde tamamladı. 2013 yılında Karadeniz Teknik Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı’nda Türev Kavramı öğretimi üzerine yapmış olduğu yüksek lisansını tamamladı. Yüksek lisansın ardından Karadeniz Teknik Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı’nda doktora yapma hakkı kazandı. 2019 yılında Lineer Cebir vektör uzayları öğretimine yönelik zenginleştirilmiş öğrenme ortamı üzerine yapmış olduğu doktora tezini tamamladı. Başlıca çalışma konuları öğretmen eğitimi, alan eğitimi ve teknoloji destekli matematik öğretimi olup bu alanlarda çeşitli yayınları bulunmaktadır. 2007 yılından itibaren 12 yıl boyunca çeşitli özel eğitim öğretim kurumlarında matematik öğretmenliği yaptıktan sonra 2019 yılında doktora tezini tamamladıktan sonra 3 yıl boyunca Dr. Öğretim Üyesi olarak İstanbul’da görev yaptı. 2022 yılında 29 Mayıs Üniversitesi’nde Dr. Öğretim Üyesi olarak göreve başlamış olup iyi seviyede İngilizce bilmektedir. İlgi alanları arasında tarih, felsefe, sinema, spor, yüzme, doğa yürüyüşü ve fotoğrafçılık bulunmaktadır.
Sedat KARAGÜL, 21 Eylül 1986 tarihinde İzmir’de doğdu. İlk, orta ve yüksek öğrenimini İzmir’de tamamladı. 2007 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Türkçe Öğretmenliği bölümünden dereceyle mezun oldu. Aynı yıl Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Anabilim Dalında yüksek lisans eğitimine başladı. 2009’da Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitimi Anabilim Dalına araştırma görevlisi olarak atandı. 2011 yılında “İlköğretim 6-8. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersi Öğretim Programında Belirtilen Yazım ve Noktalama Kurallarını Uygulayabilme Düzeyi” adlı teziyle yüksek lisans eğitimini tamamladı. Ardından Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Türkçe Eğitimi Doktora Programında doktora eğitimine başladı ve 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun 35. maddesi gereğince Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsünde araştırma görevlisi olarak görevlendirildi. 2011-2017 yılları arasında bu kurumda görev yaptı. 2017’de doktora eğitimini 4.00 üzerinden 4.00 mezuniyet notuyla tamamladı. Prof. Dr. Sedat SEVER’in danışmanlığında hazırladığı “Türkçe Eğitiminde Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemiyle Desteklenen Basamaklı Öğretim Programının Öğrencilerin Okuma ve Yazma Becerilerine Etkisi” başlıklı doktora tezi Dil Derneği tarafından oybirliğiyle 2018 Emin Özdemir Türkçe Ödülü’ne değer bulundu. Doktora eğitiminin ardından Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitimi Anabilim Dalına geri dönen KARAGÜL, 2018-2020 yılları arasında bu kurumda görev yaptı. Mayıs 2020’de İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitimi Anabilim Dalında doktor öğretim üyesi kadrosuna atandı. 2022 yılında Üniversiteler Arası Kurul tarafından kendisine Türkçe eğitimi doçenti unvanı verildi. Akademik yaşamına İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölüm Başkanı olarak devam eden KARAGÜL, Türkçe eğitimi ve çocuk edebiyatı alanlarında çalışmalarını yürütmektedir. KARAGÜL, evli ve 1 çocuk babasıdır.
Gökay AÇIKYILDIZ, lisans eğitimini Abant İzzet Baysal Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Matematik (İngilizce) bölümünde tamamladı. 2013 yılında Karadeniz Teknik Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı’nda Türev Kavramı öğretimi üzerine yapmış olduğu yüksek lisansını tamamladı. Yüksek lisansın ardından Karadeniz Teknik Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Matematik Eğitimi Bilim Dalı’nda doktora yapma hakkı kazandı. 2019 yılında Lineer Cebir vektör uzayları öğretimine yönelik zenginleştirilmiş öğrenme ortamı üzerine yapmış olduğu doktora tezini tamamladı. Başlıca çalışma konuları öğretmen eğitimi, alan eğitimi ve teknoloji destekli matematik öğretimi olup bu alanlarda çeşitli yayınları bulunmaktadır. 2007 yılından itibaren 12 yıl boyunca çeşitli özel eğitim öğretim kurumlarında matematik öğretmenliği yaptıktan sonra 2019 yılında doktora tezini tamamladıktan sonra 3 yıl boyunca Dr. Öğretim Üyesi olarak İstanbul’da görev yaptı. 2022 yılında 29 Mayıs Üniversitesi’nde Dr. Öğretim Üyesi olarak göreve başlamış olup iyi seviyede İngilizce bilmektedir. İlgi alanları arasında tarih, felsefe, sinema, spor, yüzme, doğa yürüyüşü ve fotoğrafçılık bulunmaktadır.
1970 Rize-İkizdere doğumludur. İlk ve orta öğretimini İstanbul Üsküdar’da tamamladıktan sonra,1987 yılında girdiği Boğaziçi Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümünden 1992 yılında mezun olmuştur. 1992-1996 yılları arasında çeşitli orta öğretim kurumlarında öğretmenlik ve psikolojik danışmanlık yaptıktan sonra 1996 yılında Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümüne araştırma görevlisi olarak girmiştir. 1998 yılında yüksek lisansı, 2001 yılında ise doktorasını tamamlamıştır. 2005 yılı sonunda ise Eğitim Psikolojisi alanında doçent unvanı kazanmıştır. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalında 2006-2011 yılları arasında doçent olarak çalışmıştır. 2011 yılından itibaren profesör unvanı elde eden yazar, hâlihazırda aynı üniversitede öğretim üyesi olarak akademik yaşamına devam etmektedir. Özel çalışma alanı ise psikolojik perspektiften ahlâk/moral gelişimi, araştırma yöntemleri ve eğitimi ile manevi yönelimli psikoterapi ve psikolojik danışmanlıktır.
Professor in the field of Mathematics Education at Polytechnic of Guarda (IPG);
Post-Doc in Problem-solving Skills at Kindergarten (Institute of Education, Faculty of Education, Sakarya University, Turkey);
PhD in Science and Technology - specialization in Didactical Mathematics (UTAD University, Vila-Real);
Master's degree in Mathematics Education ( UBI University - Covilhã);
Degree in Mathematics Education (Faculty of Education, Coimbra University);
Coordinator of Center for Studies in Education and Innovation (CI&DEI - Guarda Section - https://www.ipv.pt/cidei/coord.htm) from December 2018;
Dean of HEI - School of Education, Communication and Sport, Polytechnic of Guarda, from 12/01/2015 until 14/01/2019;
Member of the Executive Commission of CEI - (Centro de Estudos Ibéricos - http://www.cei.pt/cei/estrutura.htm) from 12/01/2015 until 14/01/2019;
Member of the board of UDI (Research Unit for Inland Development - http://www.ipg.pt/udi/) from 02/2012 until 12/2014;
Develops research in mathematics education, ICT, multicultural education, pre-school and primary school education, and inclusion and innovation.
Has several scientific publications and designed activities with different HEI from Spain, Italy, Greece, Turkey, Sweden, Ireland, Denmark, Lithuania, Latvia, Romania, Czech Republic, Hungary, Belgium, Germany, Albania, Uzbekistan, Chile, Brazil, Colombia, Mexico, Costa Rica, Peru among others
He is an evaluator for ERASMUS+ Portuguese Agency and European COST projects.
Dr Gonzalo Pérez Andrade is a Senior Lecturer in English Language Teaching at London Metropolitan University and holds a PhD in Applied Linguistics from the University of Southampton. His research interests include teacher education, language ideologies, and multilingualism. Gonzalo is also a founding member of the Centre for Multilingualism with English (CME).