Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nermin Özcan Özer
Prof. Dr.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
1
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
1
1
Yayın
18
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
0000-0002-9437-6900
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Hat
Tezhip
Eğitim
Geleneksel Türk Sanatları (Diğer)
Minyatür
Güzel Sanatlar
Kurum
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN GÖRSEL SANATLAR DERSİNDEKİ ÜÇ BOYUTLU ÇALIŞMALARA İLİŞKİN MATERYAL KULLANIMI (SABUNDAN HEYKEL ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Nermin Özcan Özer
, Ayşe Kalkan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
IJAEDU- International E-Journal of Advances in Education
DOI: 10.18768/ijaedu.280566
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4285
0
FAVORİ
4285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
IJAEDU- International E-Journal of Advances in Education
Editörlük
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul 29 Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Akademik Sanat
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Disiplinlerarası Yenilik Araştırmaları Dergisi
International Journal of Educational Research Review
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Yayınlar
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNİN GÖRSEL SANATLAR DERSİNDEKİ ÜÇ BOYUTLU ÇALIŞMALARA İLİŞKİN MATERYAL KULLANIMI (SABUNDAN HEYKEL ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Nermin Özcan Özer
, Ayşe Kalkan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
IJAEDU- International E-Journal of Advances in Education
DOI: 10.18768/ijaedu.280566
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4285
1
ATIF
0
FAVORİ
4285
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI