Halil İbrahim SAĞLAM Prof. Dr. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
Yayın 6 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 5 TR Dizin Atıf 2
6 Yayın
10 Hakemlik
5 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Eğitim Hayat Bilgisi Eğitimi

Kurum

İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

Yayınlar

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okul Kantinini Bilinçli Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar: Halil İbrahim SAĞLAM , Duygu ÖZDEMİR
Yayın Bilgisi: 2018 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506909
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 109

0

ATIF

0

FAVORİ

109

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Kanıt Temelli Öğrenmenin Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar: Halil İbrahim SAĞLAM , Salim BİLGİÇ
DOI: 10.19126/suje.412094
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5926

1

ATIF

0

FAVORİ

5926

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

753

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Sense of Responsibility of the Primary School Students in Terms of School Satisfaction and School Attachment
Yazarlar: Halil İbrahim Sağlam , Büşra Kaplancı
DOI: 10.32568/jfce.400528
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 812

1

ATIF

0

FAVORİ

812

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

3819

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN “ZAMAN VE KRONOLOJİYİ ALGILAMA” BECERİSİNİ ÖĞRETME DENEYİMLERİNE FENOMONOLOJİK BİR BAKIŞ
Yazarlar: Halil SAĞLAM , Elif TINMAZ, Mehmet HAYAL
Yayın Bilgisi: 2015 , Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185616
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1710

3

ATIF

0

FAVORİ

1710

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.