Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Halil İbrahim Sağlam
Prof. Dr.
İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
3
7
Yayın
12
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0002-3341-2576
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Kurum
İSTANBUL 29 MAYIS ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Investigation of the Relationship Between Emotional Intelligence Levels and Decision-Making Skills of Primary School Students
Yazarlar:
Halil İbrahim Sağlam
, Aytül Oğur
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Family Counseling and Education
DOI: 10.32568/jfce.1539524
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
35
0
FAVORİ
35
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Okul Kantinini Bilinçli Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Halil İbrahim Sağlam
, Duygu Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506909
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
240
0
FAVORİ
240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Kanıt Temelli Öğrenmenin Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Halil İbrahim Sağlam
, Salim Bilgiç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.412094
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7581
0
FAVORİ
7581
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SÖZLÜ TARİHE YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Halil İbrahim Sağlam
, Sinem Sayımlı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
962
0
FAVORİ
962
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Sense of Responsibility of the Primary School Students in Terms of School Satisfaction and School Attachment
Yazarlar:
Halil İbrahim Sağlam
, Büşra Kaplancı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Family Counseling and Education
DOI: 10.32568/jfce.400528
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1007
0
FAVORİ
1007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN “TUTUM, YATIRIM VE TÜRK MALLARI HAFTASI”NA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Halil İbrahim Sağlam
,
Erkan Yaman
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5202
0
FAVORİ
5202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN “ZAMAN VE KRONOLOJİYİ ALGILAMA” BECERİSİNİ ÖĞRETME DENEYİMLERİNE FENOMONOLOJİK BİR BAKIŞ
Yazarlar:
Halil Sağlam
, Elif Tınmaz, Mehmet Hayal
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185616
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2025
0
FAVORİ
2025
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Family Counseling and Education
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish History Education Journal
Kurul Üyeliği
Alanyazın
Journal of Family Counseling and Education
Okul Yönetimi
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish History Education Journal
Yayınlar
İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Kanıt Temelli Öğrenmenin Etkililiğinin İncelenmesi
Yazarlar:
Halil İbrahim Sağlam
, Salim Bilgiç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.412094
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7581
3
ATIF
0
FAVORİ
7581
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Sense of Responsibility of the Primary School Students in Terms of School Satisfaction and School Attachment
Yazarlar:
Halil İbrahim Sağlam
, Büşra Kaplancı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Family Counseling and Education
DOI: 10.32568/jfce.400528
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1007
2
ATIF
0
FAVORİ
1007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN “ZAMAN VE KRONOLOJİYİ ALGILAMA” BECERİSİNİ ÖĞRETME DENEYİMLERİNE FENOMONOLOJİK BİR BAKIŞ
Yazarlar:
Halil Sağlam
, Elif Tınmaz, Mehmet Hayal
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.185616
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2025
3
ATIF
0
FAVORİ
2025
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat