Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Adnan Ertemel
istanbul ticaret üniversitesi
Yayın
6
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
2
6
Yayın
2
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
istanbul ticaret üniversitesi
Popüler Yayınları
Kurumsal itibar ölçümünde kurumsal kişilik perspektifi ve işletme öğrencilerinin kurumsal kişilik algılamalarına yönelik bir araştırma
Yazarlar: Ahmet Başçı,
Adnan Veysel Ertemel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.279079
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1543
0
ATIF
1
FAVORİ
1543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the effects of green marketing on the purchasing behaviours of consumers in socio-demographic aspects
Yazarlar:
Adnan Veysel Ertemel
, Anıl Turkoglu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.293288
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1224
0
ATIF
1
FAVORİ
1224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dijitalleşen Dünyada Tüketici Davranışları Açısından Mobil Teknoloji Bağımlılığı: Üniversite Öğrencileri Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Adnan Veysel Ertemel
, Güzide Öncü Eroğlu Pektaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Yıldız Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8656
0
ATIF
1
FAVORİ
8656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Dijitalleşen Dünyada Tüketici Davranışları Açısından Mobil Teknoloji Bağımlılığı: Üniversite Öğrencileri Üzerine Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
Adnan Veysel Ertemel
, Güzide Öncü Eroğlu Pektaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Yıldız Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8656
1
FAVORİ
8656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The impact of zero moment of truth on consumer buying decision: An exploratory research in Turkey
Yazarlar:
Adnan Veysel Ertemel
, Peyvent Peyk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.421732
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2339
0
FAVORİ
2339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the effects of green marketing on the purchasing behaviours of consumers in socio-demographic aspects
Yazarlar:
Adnan Veysel Ertemel
, Anıl Turkoglu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.293288
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1224
1
FAVORİ
1224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CRM’İN GELECEĞİ: YAYGIN BİLİŞİM VE ORTAM DUYARLI MOBİL PAZARLAMA KAVRAMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
A. Veysel Ertemel
,
Sahavet Gürdal
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2695
0
FAVORİ
2695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kurumsal itibar ölçümünde kurumsal kişilik perspektifi ve işletme öğrencilerinin kurumsal kişilik algılamalarına yönelik bir araştırma
Yazarlar: Ahmet Başçı,
Adnan Veysel Ertemel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.279079
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1543
1
FAVORİ
1543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Zero Moment of Truth on consumer buying decision: An exploratory research in Turkey
Yazarlar:
Adnan Veysel Ertemel
, Ahmet Başçı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106495
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3880
0
FAVORİ
3880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Social Sciences and Education Research
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Yıldız Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
The impact of zero moment of truth on consumer buying decision: An exploratory research in Turkey
Yazarlar:
Adnan Veysel Ertemel
, Peyvent Peyk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.421732
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2339
1
ATIF
0
FAVORİ
2339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effects of Zero Moment of Truth on consumer buying decision: An exploratory research in Turkey
Yazarlar:
Adnan Veysel Ertemel
, Ahmet Başçı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106495
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3880
1
ATIF
0
FAVORİ
3880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat