Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayşe Arslan
Doktora
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Yayın
6
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
6
6
Yayın
0
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0001-8197-5114
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Popüler Yayınları
ASTRONOMİDE GÖK CİSİMLERİNİ ADLANDIRMA: MİTOLOJİLERDEN MODERN ADLANDIRMAYA
Yazarlar: Bora Usta,
Ayşe Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.1176569
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
994
0
ATIF
2
FAVORİ
994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARI PERSPEKTİFİNDEN PANDEMİ ÖNCESİ ve SONRASI ÖĞRENCİLERE KAZANDIRILMASI GEREKEN 21. YÜZYIL BECERİLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ayşe Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.779446
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3268
9
ATIF
1
FAVORİ
3268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Sorgulama Temelli Astronomi Eğitimine İlişkin Görüşlerinin ve Bil, İste ve Öğren Şemalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşe Arslan
, Ezgi Taylan Koparan, Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
481
0
ATIF
1
FAVORİ
481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’nin Albedo Farkındalığı: Albedometreyi Yeniden Tasarlamak
Yazarlar:
Ada Arslan
,
Ömer Yılmaz
,
Ayşe Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bilim Armonisi
DOI: 10.37215/bilar.1217280
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
491
0
ATIF
1
FAVORİ
491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kutup Bilimlerini Yaygınlaştırma: Kutup Şenliğine Yönelik Görüşler
Yazarlar:
Ayşe Arslan
,
Sinan Yirmibeşoğlu
,
Burcu Özsoy
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1362754
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
281
0
ATIF
1
FAVORİ
281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kutup Bilimlerini Yaygınlaştırma: Kutup Şenliğine Yönelik Görüşler
Yazarlar:
Ayşe Arslan
,
Sinan Yirmibeşoğlu
,
Burcu Özsoy
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1362754
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
281
1
FAVORİ
281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’nin Albedo Farkındalığı: Albedometreyi Yeniden Tasarlamak
Yazarlar:
Ada Arslan
,
Ömer Yılmaz
,
Ayşe Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bilim Armonisi
DOI: 10.37215/bilar.1217280
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
491
1
FAVORİ
491
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ASTRONOMİDE GÖK CİSİMLERİNİ ADLANDIRMA: MİTOLOJİLERDEN MODERN ADLANDIRMAYA
Yazarlar: Bora Usta,
Ayşe Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.1176569
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
994
2
FAVORİ
994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARI PERSPEKTİFİNDEN PANDEMİ ÖNCESİ ve SONRASI ÖĞRENCİLERE KAZANDIRILMASI GEREKEN 21. YÜZYIL BECERİLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ayşe Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.779446
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3268
1
FAVORİ
3268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenleri ile Öğretmen Adaylarının Sorgulama Temelli Astronomi Eğitimine İlişkin Görüşlerinin ve Bil, İste ve Öğren Şemalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşe Arslan
, Ezgi Taylan Koparan, Timur Koparan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
481
1
FAVORİ
481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“If I Were Pascal, I'd do …” Activity
Yazarlar:
Ayşe Arslan
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
0
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Öğretmen Dergisi
Bilim Armonisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Milli Eğitim Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
ÖĞRETMEN ADAYLARI PERSPEKTİFİNDEN PANDEMİ ÖNCESİ ve SONRASI ÖĞRENCİLERE KAZANDIRILMASI GEREKEN 21. YÜZYIL BECERİLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Ayşe Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.779446
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3268
9
ATIF
1
FAVORİ
3268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat