Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Arzu Aydogan Yenmez
Doç. Dr.
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
2
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
10
2
Yayın
2
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Uygulama Pratikleri: Öğrenim Süreci Üzerine Öğretmen ve Öğrenci Düşünceleri
Yazarlar:
Arzu Aydogan Yenmez
,
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.290805
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13127
5
ATIF
1
FAVORİ
13127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TEKNOLOJİNİN MATEMATİKSEL MODELLEME SÜRECİNE ETKİLERİ
Yazarlar:
Arzu Aydogan Yenmez
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.306665
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3082
0
FAVORİ
3082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Uygulama Pratikleri: Öğrenim Süreci Üzerine Öğretmen ve Öğrenci Düşünceleri
Yazarlar:
Arzu Aydogan Yenmez
,
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.290805
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13127
1
FAVORİ
13127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
TEKNOLOJİNİN MATEMATİKSEL MODELLEME SÜRECİNE ETKİLERİ
Yazarlar:
Arzu Aydogan Yenmez
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.306665
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3082
5
ATIF
0
FAVORİ
3082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Farklılaştırılmış Öğretim Uygulama Pratikleri: Öğrenim Süreci Üzerine Öğretmen ve Öğrenci Düşünceleri
Yazarlar:
Arzu Aydogan Yenmez
,
İlknur Özpınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.290805
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13127
5
ATIF
1
FAVORİ
13127
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat