Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Aydın Bal
Doç. Dr.
Yayın
2
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
3
2
Yayın
0
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Yayınlar
Zihin Yetersizliği Olan Öğrenciler İçin Okuma Müdahaleleri: Kültürel-Tarihsel Bir İnceleme
Yazarlar:
Kemal Afacan
,
Aydın Bal
,
Halil Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2021.0112
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1651
0
FAVORİ
1651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Implementing School-Wide Positive Behavior Interventions and Supports (SWPBIS) for Early Identification and Prevention of Problem Behaviors in Turkey
Yazarlar:
Meral Melekoglu
,
Aydin Bal
,
İbrahim Halil Diken
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: 10.20489/intjecse.368483
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1576
0
FAVORİ
1576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
International Journal of Early Childhood Special Education
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Zihin Yetersizliği Olan Öğrenciler İçin Okuma Müdahaleleri: Kültürel-Tarihsel Bir İnceleme
Yazarlar:
Kemal Afacan
,
Aydın Bal
,
Halil Çakır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2021.0112
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1651
2
ATIF
0
FAVORİ
1651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Implementing School-Wide Positive Behavior Interventions and Supports (SWPBIS) for Early Identification and Prevention of Problem Behaviors in Turkey
Yazarlar:
Meral Melekoglu
,
Aydin Bal
,
İbrahim Halil Diken
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: 10.20489/intjecse.368483
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1576
1
ATIF
0
FAVORİ
1576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat