Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Meral Melekoğlu
Dr. Öğr. Üyesi
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın
14
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
8
14
Yayın
18
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0003-4349-9959
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
ESKISEHIR OSMANGAZI UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Popüler Yayınları
ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİMDE AİLENİN ROLÜ
Yazarlar:
Ömer Faruk Ar
,
Müge Şen
,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.916749
ATIF
3
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2565
3
ATIF
6
FAVORİ
2565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Dönemi Cinsel Eğitim Çalışmalarının İncelenmesi: Sistematik Bir Derleme
Yazarlar: Hüseyin Teke,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.1106519
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2995
0
ATIF
2
FAVORİ
2995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma/Bütünleştirme Ortamlarında Eğitim Gören Özel Gereksinimli Çocukların Ailelerinin Aile Yaşam Kalitesi Algıları
Yazarlar:
Hulusi Kartal
,
Meral Melekoğlu
,
Samed Yenioğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
759
0
ATIF
1
FAVORİ
759
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Öğrencilere Fen Bilimleri Öğretiminde Yanlışsız Öğretim Yöntemlerinin Kullanımı: Sistematik Derleme
Yazarlar: Hicran Denizli Gülboy,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.833253
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3769
3
ATIF
1
FAVORİ
3769
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitimde Kanıt Temelli Uygulamaların Kalite Göstergeleri ve Sınıflandırılması: Alanyazın Derlemesi
Yazarlar:
Sezgin Vuran
,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1150919
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3703
3
ATIF
1
FAVORİ
3703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Bütünleştirme Eğitimine Devam Eden Özel Gereksinimi Olan İlkokul Öğrencilerinin Çevrimiçi Eğitim Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Meral Melekoğlu
,
Ömer Faruk Ar
,
Müge Şen
,
Havva Pamuk
,
Zekiye Tunç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1328283
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
149
0
FAVORİ
149
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Dönemi Cinsel Eğitim Çalışmalarının İncelenmesi: Sistematik Bir Derleme
Yazarlar: Hüseyin Teke,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.1106519
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2995
2
FAVORİ
2995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Alanında Tasarım Tabanlı Araştırma Yöntemiyle Yapılmış Olan Çalışmalar: Sistematik Derleme
Yazarlar:
Ali Kurt
,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1162969
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1418
0
FAVORİ
1418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitimde Kanıt Temelli Uygulamaların Kalite Göstergeleri ve Sınıflandırılması: Alanyazın Derlemesi
Yazarlar:
Sezgin Vuran
,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1150919
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3703
1
FAVORİ
3703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuma Becerilerinin OKA2DEP ile Değerlendirilmesi
Yazarlar: Emrah Kırıcı,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.983749
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2238
0
FAVORİ
2238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE EFFECTIVENESS OF SCHOOL-WIDE POSITIVE BEHAVIORAL INTERVENTIONS AND SUPPORTS IN EARLY CHILDHOOD SETTINGS: A MIXED MODEL RESEARCH
Yazarlar:
Meral Melekoğlu
,
Halil Diken
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1052521
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
763
0
FAVORİ
763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Öğrencilere Fen Bilimleri Öğretiminde Yanlışsız Öğretim Yöntemlerinin Kullanımı: Sistematik Derleme
Yazarlar: Hicran Denizli Gülboy,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.833253
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3769
1
FAVORİ
3769
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİMDE AİLENİN ROLÜ
Yazarlar:
Ömer Faruk Ar
,
Müge Şen
,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.916749
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2565
6
FAVORİ
2565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitimde Geçmişten Günümüze Hak Savunucular Olarak Aileler
Yazarlar:
Havva Pamuk
,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.938088
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1515
0
FAVORİ
1515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
From Past to Present Gifted and Talented: The Evolution of Terminologies
Yazarlar:
Ebru Iliman Güllühalı
,
Gamze İnci
,
Rukiye Baltacı
,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1563
0
FAVORİ
1563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Behavioral Patterns and Social Skills of Young Children with/without Disabilities at Home and at School
Yazarlar:
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1378
0
FAVORİ
1378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kaynaştırma/Bütünleştirme Ortamlarında Eğitim Gören Özel Gereksinimli Çocukların Ailelerinin Aile Yaşam Kalitesi Algıları
Yazarlar:
Hulusi Kartal
,
Meral Melekoğlu
,
Samed Yenioğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
759
1
FAVORİ
759
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Implementing School-Wide Positive Behavior Interventions and Supports (SWPBIS) for Early Identification and Prevention of Problem Behaviors in Turkey
Yazarlar:
Meral Melekoglu
,
Aydin Bal
,
İbrahim Halil Diken
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: 10.20489/intjecse.368483
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1541
0
FAVORİ
1541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Antisosyal Davranışları Önlemeye Yönelik Başarıya İlk Adım Erken Eğitim Programının Etkililiği ile İlgili Yapılan Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Meral Melekoğlu
, İbrahim Diken, Seçil Çelik,
Gözde Tomris
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: 10.20489/intjecse.45092
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4043
0
FAVORİ
4043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
International Journal of Early Childhood Special Education
International Online Journal of Primary Education
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
ESTÜDAM Halk Sağlığı Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Özel Eğitim Alanında Tasarım Tabanlı Araştırma Yöntemiyle Yapılmış Olan Çalışmalar: Sistematik Derleme
Yazarlar:
Ali Kurt
,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1162969
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1418
1
ATIF
0
FAVORİ
1418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitimde Kanıt Temelli Uygulamaların Kalite Göstergeleri ve Sınıflandırılması: Alanyazın Derlemesi
Yazarlar:
Sezgin Vuran
,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1150919
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3703
3
ATIF
1
FAVORİ
3703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE EFFECTIVENESS OF SCHOOL-WIDE POSITIVE BEHAVIORAL INTERVENTIONS AND SUPPORTS IN EARLY CHILDHOOD SETTINGS: A MIXED MODEL RESEARCH
Yazarlar:
Meral Melekoğlu
,
Halil Diken
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1052521
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
763
1
ATIF
0
FAVORİ
763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimli Öğrencilere Fen Bilimleri Öğretiminde Yanlışsız Öğretim Yöntemlerinin Kullanımı: Sistematik Derleme
Yazarlar: Hicran Denizli Gülboy,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.833253
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3769
3
ATIF
1
FAVORİ
3769
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİMDE AİLENİN ROLÜ
Yazarlar:
Ömer Faruk Ar
,
Müge Şen
,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.916749
ATIF
3
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2565
3
ATIF
6
FAVORİ
2565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitimde Geçmişten Günümüze Hak Savunucular Olarak Aileler
Yazarlar:
Havva Pamuk
,
Meral Melekoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.938088
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1515
1
ATIF
0
FAVORİ
1515
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Implementing School-Wide Positive Behavior Interventions and Supports (SWPBIS) for Early Identification and Prevention of Problem Behaviors in Turkey
Yazarlar:
Meral Melekoglu
,
Aydin Bal
,
İbrahim Halil Diken
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: 10.20489/intjecse.368483
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1541
1
ATIF
0
FAVORİ
1541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Antisosyal Davranışları Önlemeye Yönelik Başarıya İlk Adım Erken Eğitim Programının Etkililiği ile İlgili Yapılan Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Meral Melekoğlu
, İbrahim Diken, Seçil Çelik,
Gözde Tomris
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Early Childhood Special Education
DOI: 10.20489/intjecse.45092
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4043
1
ATIF
0
FAVORİ
4043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat