Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Barış Demirci
ANKARA MÜZİK VE GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ, MÜZİK VE GÜZEL SANATLAR MESLEK YÜKSEKOKULU, MÜZİK TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ, PİYANO AKORDÖRLÜĞÜ PR.
Yayın
7
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
8
7
Yayın
21
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Müzik
Kurum
ANKARA MÜZİK VE GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ, MÜZİK VE GÜZEL SANATLAR MESLEK YÜKSEKOKULU, MÜZİK TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ, PİYANO AKORDÖRLÜĞÜ PR.
Popüler Yayınları
Müzik Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına İlişkin Görüşleri (Erzurum ili örneği)
Yazarlar:
Gökalp Parasız
,
Barış Demirci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.286784
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
1
ATIF
1
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Müzik Öğretmenlerinin Mesleki Doyumları ile Mesleki Tükenmişlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Derya Can Karabulut
,
Barış Demirci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Art Vision
DOI: 10.54614/ArtVis.2022.1028493
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
107
0
FAVORİ
107
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2006 İLKÖĞRETİM MÜZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI İLE 2018 İLKOKUL VE ORTAOKUL MÜZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ KARŞILAŞTIRILMALI KURAMSAL ÇERÇEVE ANALİZİ
Yazarlar:
Aytekin Albuz
,
Barış Demirci
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.32547/ataunigsed.463634
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4855
0
FAVORİ
4855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzik Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına İlişkin Görüşleri (Erzurum ili örneği)
Yazarlar:
Gökalp Parasız
,
Barış Demirci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.286784
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
1
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇALGI EĞİTİMCİLERİNİN DERS İÇİ UYGULAMALARA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ (mevcut ve olması gereken durum)
Yazarlar:
Barış Demirci
,
Gökalp Parasız
,
Ozan Gülüm
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1412
0
FAVORİ
1412
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Müzik Öğretmeni Yetiştirme Politikaları ve Temel Sorunlar
Yazarlar:
Barış Demirci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2664
0
FAVORİ
2664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzik Ders Kitaplarındaki Görsellere İlişkin Öğretmen Görüşleri / Teacher Concepts Related to the Images in Music Course Books
Yazarlar:
Hüseyin Aslantaş
,
Barış Demirci
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
840
0
FAVORİ
840
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
VİYOLONSEL EĞİTİMİNDE EN ÇOK KULLANILAN BAŞLANGIÇ METOTLARININ KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Yazarlar: Ahmet Felek,
Barış Demirci
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2887
0
FAVORİ
2887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Art Vision
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
2006 İLKÖĞRETİM MÜZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI İLE 2018 İLKOKUL VE ORTAOKUL MÜZİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ KARŞILAŞTIRILMALI KURAMSAL ÇERÇEVE ANALİZİ
Yazarlar:
Aytekin Albuz
,
Barış Demirci
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.32547/ataunigsed.463634
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4855
7
ATIF
0
FAVORİ
4855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzik Öğretmenlerinin Kaynaştırma Uygulamalarına İlişkin Görüşleri (Erzurum ili örneği)
Yazarlar:
Gökalp Parasız
,
Barış Demirci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.286784
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1376
1
ATIF
1
FAVORİ
1376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat