Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Burcu Koç
Dr.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
2
Hakemlik
1
2
Yayın
1
Hakemlik
0000-0001-8930-4745
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Uygulamalı Dilbilim ve Eğitim Dilbilimi
Çok Kültürlü Eğitim
Alan Eğitimleri (Diğer)
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Investigating the Relationship Between ELT Students’ Verbal Working Memory Capacity, Reasoning Ability, and Foreign Language Proficiency of Productive Skills
Yazarlar:
Ali İlya
,
Burcu Koç
,
Kerem Can Alpay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
ELT Research Journal
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
0
ATIF
1
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bütünleştirme Uygulamalarında İyi Örnekler: Erasmus + Proje Örnekleri
Yazarlar:
Burcu Koç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
508
0
ATIF
1
FAVORİ
508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Bütünleştirme Uygulamalarında İyi Örnekler: Erasmus + Proje Örnekleri
Yazarlar:
Burcu Koç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
508
1
FAVORİ
508
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Relationship Between ELT Students’ Verbal Working Memory Capacity, Reasoning Ability, and Foreign Language Proficiency of Productive Skills
Yazarlar:
Ali İlya
,
Burcu Koç
,
Kerem Can Alpay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
ELT Research Journal
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
1
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
ELT Research Journal
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Journal of Child Development and Education
Dil Editörü
Kurul Üyeliği
Journal of Child Development and Education
Hakemlik
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat