Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Chokchai Yuenyong
Yrd. Doç. Dr.
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
16
3
Yayın
0
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Tasarımı
Kurum
Yayınlar
Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) for Preservice Biology Teachers: Two Insights More Promising
Yazarlar:
Reni Marlina
,
Hadi Suwono
,
Chokchai Yuenyong
,
Ibrohim Ibrohım
,
Susriyati Mahanal
,
Muhammad Saefi
,
Hamdani Hamdani
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.99.10.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
770
0
FAVORİ
770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service Science Teachers’ Professional Learning Through Content Representations (CoRes) Construction
Yazarlar:
Chokchai Yuenyong
, Warangkana Thongnoppakun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
0
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Enhancing Grade 12 Students’ Critical Thinking and Problem-Solving Ability in Learning of the STS Genetics and DNA Technology Unit
Yazarlar:
Chokchai Yuenyong
, Saranya Wongsila
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.549005
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1964
0
FAVORİ
1964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Participatory Educational Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Enhancing Grade 12 Students’ Critical Thinking and Problem-Solving Ability in Learning of the STS Genetics and DNA Technology Unit
Yazarlar:
Chokchai Yuenyong
, Saranya Wongsila
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.549005
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1964
16
ATIF
0
FAVORİ
1964
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat