Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Chokchai Yuenyong
Yrd. Doç. Dr.
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
20
3
Yayın
0
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Tasarımı
Kurum
Yayınlar
Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) for Preservice Biology Teachers: Two Insights More Promising
Yazarlar:
Reni Marlina
,
Hadi Suwono
,
Chokchai Yuenyong
,
Ibrohim Ibrohım
,
Susriyati Mahanal
,
Muhammad Saefi
,
Hamdani Hamdani
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.99.10.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1400
0
FAVORİ
1400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pre-service Science Teachers’ Professional Learning Through Content Representations (CoRes) Construction
Yazarlar:
Chokchai Yuenyong
, Warangkana Thongnoppakun
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
775
0
FAVORİ
775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Enhancing Grade 12 Students’ Critical Thinking and Problem-Solving Ability in Learning of the STS Genetics and DNA Technology Unit
Yazarlar:
Chokchai Yuenyong
, Saranya Wongsila
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.549005
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2540
0
FAVORİ
2540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Participatory Educational Research
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) for Preservice Biology Teachers: Two Insights More Promising
Yazarlar:
Reni Marlina
,
Hadi Suwono
,
Chokchai Yuenyong
,
Ibrohim Ibrohım
,
Susriyati Mahanal
,
Muhammad Saefi
,
Hamdani Hamdani
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.99.10.6
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1400
3
ATIF
0
FAVORİ
1400
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Enhancing Grade 12 Students’ Critical Thinking and Problem-Solving Ability in Learning of the STS Genetics and DNA Technology Unit
Yazarlar:
Chokchai Yuenyong
, Saranya Wongsila
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.549005
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2540
17
ATIF
0
FAVORİ
2540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI