Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Damla Bulut
Prof. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniverstesi
Yayın
2
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
3
2
Yayın
2
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Müzik Eğitimi
Kurum
Ondokuz Mayıs Üniverstesi
Yayınlar
ÖZEL EĞİTİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN MÜZİK VE OYUN DERSİNDE UYGULADIKLARI ETKİNLİKLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ceren Albayrak
,
Damla Bulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1386401
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
380
0
FAVORİ
380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÜZEL SANATLAR LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Damla Bulut
, Hüseyin Tan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.295070
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1367
0
FAVORİ
1367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
ÖZEL EĞİTİM OKULLARINDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN MÜZİK VE OYUN DERSİNDE UYGULADIKLARI ETKİNLİKLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ceren Albayrak
,
Damla Bulut
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47525/ulasbid.1386401
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
380
1
ATIF
0
FAVORİ
380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÜZEL SANATLAR LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN MÜZİK ÖĞRETMENLİĞİ MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Damla Bulut
, Hüseyin Tan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.295070
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1367
2
ATIF
0
FAVORİ
1367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat