Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ecem Eker Uka
Öğretim Görevlisi
Tarsus Üniversitesi
Yayın
3
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
1
3
Yayın
0
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Kurum
Tarsus Üniversitesi
Popüler Yayınları
An Extended Literature Review on EFL Teachers’ Self-Concept
Yazarlar:
Ecem Eker Uka
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Language Research
DOI: 10.51726/jlr.1140966
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
916
0
ATIF
1
FAVORİ
916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Exploring EFL teachers' perceptions on 21st century skills: A case study
Yazarlar:
Ecem Eker Uka
,
Hasan Bedir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1240904
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1439
0
FAVORİ
1439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmenliği Alanında 21. Yüzyıl Becerileri Üzerine Yapılmış Çalışmaların Bibliyometrik Çalışması
Yazarlar:
Nermin Punar Özçelik
,
Ecem Eker Uka
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.1224491
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
582
0
FAVORİ
582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Extended Literature Review on EFL Teachers’ Self-Concept
Yazarlar:
Ecem Eker Uka
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Language Research
DOI: 10.51726/jlr.1140966
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
916
1
FAVORİ
916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Kafkas Journal of Educational Research
Journal of Language Research
Turkish Journal of Educational Studies
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Exploring EFL teachers' perceptions on 21st century skills: A case study
Yazarlar:
Ecem Eker Uka
,
Hasan Bedir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.1240904
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1439
1
ATIF
0
FAVORİ
1439
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat